Gå til innhold

Vi har fått TILDELING!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og takk for sist.

Oversender de største gratulasjoner. Hørte rykter om at noen ble hentet litt tidlig i går..... så jeg regnet med at dere hadde fått tildeling.

Selv reiser vi til Kina i morgen for å hente vår lillesøster (sammen med noen dere var i Kina med sist).

Hva sier den stolte storesøster?

Forstår du hvem jeg er? Våre døtre har en felles venninne i Noras barnehage.

Gratulerer Liz - lykke til med hentereisa.

Vi må nok smøre oss med tålmodighet litt til. Selv om vi også har LID 20.07.03 hos AF, var vi ikke med i denne runden. men nå ligger vi nok helt på toppen av bunken!!

Håper det skjer noe veldig snart igjen.

Hilsen ei som har "snakket" med deg på yahoo-julisida!!

Annonse

Gjest kinamamsen

Gratulerer med den lille jenta!Vi var i Anhui i april/mai 1997 og hentet vår vakre datter som kommer fra Tongling.

Hun var da 15 mndr. gammel. God tur til Kina. Det er en flott tid å reise på. Det var veldig varmt i april i Hefei og høy luftfuktighet. Vi var noe plaget av forurensning, men ellers en fin by med bra shoppingmuligheter og en fin park å gå turer i.

Kjære Yimum

Gratulerer så masse med gulljenten.

Vi hadde jo en fin tur i Kina sist (sammen ja :-D) og vi ønsker alle at dere får en like fantastisk tur til Kina som sist.

Du vet nok hvem jeg er når jeg skriver at vi reiser til Kina imorgen

klem fra

another Liz

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...