Gjest Saigon Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har prøvd mental helse sin hjelpetelefon og jeg har ikke god erfaring fra det. Føler ikke at man får noe hjelp til å tenke på noe annet eller hjelp til hvordan man best kan overleve til dagen etter. 0 Siter
Chaos1365380623 Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg har prøvd mental helse sin hjelpetelefon og jeg har ikke god erfaring fra det. Føler ikke at man får noe hjelp til å tenke på noe annet eller hjelp til hvordan man best kan overleve til dagen etter. Helt enig...synes den var nyttesloes...ble heller mer frustrert etter aa ha snakket med den uinteresserte stemmen paa andre siden av linja... 0 Siter
PieLill Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Prøv Kirkens SOS. Har selv ingen erfaringer. mvh 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Styr for all del unna Mental Helse. De gadd ikke snakke med meg fordi jeg var knust over en diagnose og den diagnosen var lite flatterende. Jeg anbefaler Kirkens SOS 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.