Gå til innhold

jeg kjenner meg så glad..

Anbefalte innlegg

når alle tildelingsmeldingene kommer.. Og spesielt til de av dere som jeg har hatt mailkontakt med under våres adopsjonsprosess..

Jeg husker jeg tenkte at "Ventetiden som føltes så veldig lang har nå blitt som blåst for i vinden,.. all frustrasjon rundt ventingen er nå bare glede"

Det ble barn tilslutt og vi er nå erdens mest lykkeligste foreldre til en gutt på 3 år og 3 mnd.

Jeg er usikker på om det blir en nye hentereise for oss.. Vi er veldig fornøyd med å ha ett barn,.. på den andre siden så ville det jo ha vært veldig okey med 2!! og en lillesøster eller lillebror til engelen!!!

Vi får se,.. kanskje mannen min modnes mere om en liten stund :-)

Ha en fin dag alle sammen..

Hilsen en som "foreløpig" er ferdig med

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140565-jeg-kjenner-meg-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Føler det på samme måten.

For en deilig vår dette blir. Nå er det mange "kjente" som får hente sine flotte barn.

Jeg koser meg nå hjemme med min lille "prinsesse", og all venting var som blåst bort med en gang tildelingen kom.

Det er flott å være mamma!!! Og den årstiden vi går inn i nå er så herlig :-))

Alt blir liksom litt lysere

For en deilig vår dette blir. Nå er det mange "kjente" som får hente sine flotte barn.

Jeg koser meg nå hjemme med min lille "prinsesse", og all venting var som blåst bort med en gang tildelingen kom.

Hihi,, sover prinsessen nå da :-)

Vår stolthet er jo som sagt i barnehagen og jeg skal egentlig komme meg ut og trene.

Har sendt mail til jobben idag og har forespurt om jeg ikke kunne komme å jobbe noen timer i uken fra 13 april til17 mai.... Så kan jeg ta litt kortere dager i sommer..

Vi mailes...

ååååå, akkurat som jeg skulle si det selv :)

JA, er det ikke herlig å se alle tildelingene som kommer pluss at været er nydelig og fuglene synger.

Jeg koser meg også hjemme, deilig tid å gå hjemme på....

Ha en flott dag alle sammen :-)

Hilsen en glad og lykkelig 2-barns mamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...