Gå til innhold

spansk

Anbefalte innlegg

ellymor1365380489
Skrevet

Hei!

Er det noen som kan anbefale et godt spanskkurs på CD-rom?? Evt. et kortvarig studie på nettet? Håper noen har tips:-)

Skrevet

Jeg har et kurs på cd-rom som er det beste jeg har vært borti på cd(det er mye dårlig å få tak i).

Det heter Learn to speak spanish og er fra The learning company.

Er noen år siden jeg kjøpte det, men det er sikkert å få tak i enda, om enn i en noe nyere versjon.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har et kurs på cd-rom som er det beste jeg har vært borti på cd(det er mye dårlig å få tak i).

Det heter Learn to speak spanish og er fra The learning company.

Er noen år siden jeg kjøpte det, men det er sikkert å få tak i enda, om enn i en noe nyere versjon.

Lykke til!

Learn to speak spanish fra The learning company fåes kjøpt hos http://www.haugenbok.no for kr 499.

(Søk på tittel)

Skrevet

Learn to speak spanish fra The learning company fåes kjøpt hos http://www.haugenbok.no for kr 499.

(Søk på tittel)

Hei!

Kan anbefale et spill som heter " New Amigos" Kjempemorsomt. Kan spilles uansett hvilke nivå man er på, og folk på ulike nivå kan spille sammen :)

Mamaya

Skrevet

Gratis språk kurs vis enn har Telenor Online gå inn på www.icanal.no og logg på med bruker og passord Der er språk kurset Talk Now - Spansk og andre språk kurs

Skrevet

og vis enn blir fredig med Talk now kan du forsette med World talk Spansk .Alt er gratis

Skrevet

Gratis språk kurs vis enn har Telenor Online gå inn på www.icanal.no og logg på med bruker og passord Der er språk kurset Talk Now - Spansk og andre språk kurs

Jeg får ikke logget meg inn jeg, ennå jeg bruker riktig brukernavn og passord fra min ADSL-konto. Kjipt.

Gjest thetraveller
Skrevet

Du får lånt lydbøker/kurs i spansk på biblioteket også. El País er en av dem, de samme bøkene som vi brukte på skolen. På Hovedbiblioteket i Trondheim har de i alle fall to forskjellige utgaver, lurer på om det andre het El Mundo.

På voksenopplæringa hvor jeg går, bruker vi Caminos. Synes det er litt dårligere bøker enn det kunne ha vært, men når jeg nå går tilbake og leser i El País, så skjønner jeg alt sammen som jeg slet med på videregående :)

Skal du kjøpe et kurs i bokhandelen, koster en full apkke med fasit og cd'er ca 800 kroner.

ellymor1365380489
Skrevet

.. for god hjelp! Nå skal vi sette i gang:-)

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...