Gå til innhold

vektøkning


Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

vet ikke hvilket forum dette passer inn i egentlig...

men jeg skal prøve å legge på meg. Har alltid vært opptatt av å ha en flat mage. og har en rimelig flat en. Men hvis jeg legger på meg nå, jeg veier ca 45 kg, går opp til ca 48 kg, vil magen være større nå enn da jeg veide 48 før? eller vil fettet fordele seg litk over hele kroppen? slik at jeg blir lik som da jeg veide 48 før?

litt forvirrende...men jeg håper noen skjønte hva jeg ville fram til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kristina20

Ikke at jeg egentlig vet så mye om dette, men jeg tror magen er det stedet på kroppen som det legger seg mest på når du går opp i vekt. Når du slanker deg vil du også merke det på magen først.

Korriger meg om jeg tar feil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg egentlig vet så mye om dette, men jeg tror magen er det stedet på kroppen som det legger seg mest på når du går opp i vekt. Når du slanker deg vil du også merke det på magen først.

Korriger meg om jeg tar feil:-)

Jeg tror faktisk tunga er den kroppsdelen som foerst

varierer i vekt. Ansiktet generelt er vel det som

foerst synes, mens naar det gjelder resten av kroppen tror jeg det avhenger av alder, kjoenn og ikke minst i hvilken form vektoekningen kommer, dvs fett eller muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

med vektøking vil fettet fordeles over hele kroppen. Men avhengig av kjønn vil en arvelig faktor være tilstede når det gjelder fettfordelingen på kroppen. Hos menn legger fettet seg først og fremst på magen. Derfor vil mestedelen av fettmengden legge seg over magemusklene. Øker du vekten i muskelmasse, vil magen bli enda mer definert, og du vil virke slankere til tross for større kroppsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...