Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Hei!

Dine innlegg er som regel befengt med så mange logiske brister at det rimeligvis ikke alltid er lett å se hva du egentlig ville ha sagt. Du har på en irrasjoenell måte reagert på at jeg våger den påstand at ikke alle kvinner har "abnorm" hårvekst på brystene. På min side respekterer jeg at du uttaler deg ut fra din erfaring, men tillater meg å minne om at du ikke kan gjøre din egen helt private erfaring universell.

Videre: jeg registrerer at du ikke ser noe "abnormt" (= unormalt, statistisk avvikende) i at kvinner har hår på brystene. Dette i henhold til din erfaring med kvinner, vil jeg anta?

Uansett: min erfaring tilsier at det må være ytterst sjelden at kvinner har hårvekst på brystene. At din erfaring tilsier noe helt annet, er så din sak :)

Jeg håper du ikke tar dette tungt.

Vennlig hilsen

Jeg må "desverre" korrigere eller irettesette deg litt til Scholar. Og spesielt vanskelig er det ikke.....

At du tror at det er likhetstegn mellom "abnorm hårvekst på brystene" og om det er "abnormt å ha hårvekst på brystene" viser at du ikke helt har klart å forstå forskjellen i disse to utsagn.

Hårvekst kan bety alt fra ett hår til svært mange hår. En abnorm hårvekst betyr vesentlig mer enn normalt.

Det er intet unormalt for kvinner å ha noen få hår på puppene. Men det er unormalt med en abnorm hårvekst på puppene.

med andre ord er det abnormt å ha en abnom hårvekst på puppene - selv om de fleste "normale" mennesker neppe ville valgt å uttrykke seg på en slik måte. Og spesielt ikke hvis man ønsket at flest mulig andre enkelt skulle forstå hva du egentlig faktisk mente.

På den annen side er jeg fremdeles ikke sikker på om du selv egentlig vet hva du mener, og i stedet fossror i dine frenetiske forsøk på å fremstille deg som "ikke fullt så stupid" som du til nå har gjort.

Desverre medfører dine forsøk på dette kun at du graver deg enda dypere ned i den skitten du selv har spredt rundt om her.

Men det er kun deg selv du har å takke for det.

I betrakning av den personlighet du gir uttrykk for her, så forstår jeg godt at det er spesielt tungt for deg å svelge.

Så jeg ønsker deg lykke til - og god bedring.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Jeg tror de fleste av oss her mht. akkurat dette temaet ikke har så mye annet enn egen erfaring å bygge på. Min erfaring tilsier at kvinner flest IKKE har såpass mye hår på brystene at de må fjernes. Du har kanskje en annen erfaring? :)

Det er mulig at du omgås mennesker som lyver og/eller holder ting skjult. Jeg gjør ikke det.

Vennlig hilsen

Mener du å si at damene du har vært med (om det er noen) ville sagt: forresten jeg har nappet bort noen hår på puppene mine..

neppe..

dine argumenter er mildest talt usaklige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aaadad

Hei!

Jeg har ingen spesiell interesse for dette temaet. men jeg tillot meg å skrive ETT innlegg (der jeg hevder at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene); dessverre har dette innlegget utløst en del irrasjonelle reaksjoner hos en del innsendere.

Ukjent av hvilken årsak -- eller? :)

Jeg synes jeg er berettiget til å besvare de mest stupide replikkene.

Hva er dine beveggrunner for å kaste deg inn i debatten?

Vennlig hilsen

Hvorfor svarte du ikke Daisy på hennes spørsmål om hvordan du kan vite at du har mer rett enn de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lalakd

Hei!

For din del gjentar jeg hovedpoenget: Jeg bestrider ikke at du har erfaring med kvinner som har såpass mye hår på brystet at de føler at de må ta dem bort. Så i "din verden" kan det godt være slik at det er vanlig at kvinner har såpass mye hår på brystene sine at de føler at de må foreta seg noe.

Men det at du har erfart dette, betyr ikke at dette er den vanlige erfaring for menn/kvinner i resten av verden.

Klarere for deg nå? :)

PS! Dersom dette er et for deg sensitivt tema, beklager jeg dersom min henvisning til faktiske forhold kan virke sårende.

Vennlig hilsen

"Men det at du har erfart dette, betyr ikke at dette er den vanlige erfaring for menn/kvinner i resten av verden."

men det DU har erfart er selvsagt det som gjelder for de fleste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om de (få antar jeg utfra din strålende personlighet) damene du har vært borti ikke har hatt hår på puppene betyr ikke at de ikke egentlig har det. Dette er nemlig noe vi kvinner fjerner ved å nappe dem ut. Og det er neppe det første man sier til en man treffer...

Med din resonasjon vil det si at om du hadde truffet på bare damer med glattbarbert mus så hadde du trodd at alle kvinner ikke hadde hårvekst der?

Ikke ødelegg flere av hans vrangforestillinger nå da!

he-he.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du tydligvis sliter med å holde de ulike debatanter og deres innlegg i denne tråden fra hverandre, så får jeg heller kopiere inn mitt nest siste innlegg (i denne deltråden rett over her).

Og så kan du se hvor fullstendig idiotisk du fremtrer i dine egne innlegg i denne samme deltråden.

For enten kan du ikke lese, eller så er du rett og slett bare stokk dum?

Les denne en gang til du vennen:

"Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?

Og din store trang til å bruke ordet "abnorm" er interessant nok i seg selv - siden det tydligvis er du som mener at noen få hår på puppen er det samme som "abnorm hårvekst".

Men det er nok et problem du må slite med selv.

De jentene som har litt hårvekst på puppene som de ikke ønsker å ha der, løser det enkelt ved å nappe de ut.

At de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he"

Og så kan du lese ditt siste innlegg som kom i etterkant av mitt innlegg en gang til.

Ser du hvor dum du faktisk er?

Hvis ikke så bekrefter det vel bare hva jeg allerede har skrevet om hvor dum du faktisk er:-)

Lykke til. God bedring er vel neppe noe å ønske, siden slik dumskap sjelden går over....

Hei!

Jeg henviser til innlegget skrevet av "fresje" som 'dokumentasjon' på at det, selv om du har vanskelig for å forstå det, slett ikke er uvanlig at kvinner ikke har hår på brystene.

Jeg synes det er trist at du får denne debatten til å utarte. Det er av dine innlegg lett å se at du er uvanlig sterkt emosjonelt berørt av dette temaet; ukjent av hvilken årsak.

På bakgrunn av dette, og av hensyn til og omsorg for deg, tror jeg nok det er best å legge denne debatten død.

Dersom du en dag klarer å forholde deg rasjonelt til tema, kan vi muligvis oppta diskusjonen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite utlipp av hva jeg tidligere har skrevet i denne debatten:

"Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?"

Her har du hele kjernen i det som tydligvis er problemet ditt.

Du har store problemer med å forstå selv det enkleste av hva folk skriver til deg.

Et forslag - forsøk å lese saaaaakte. Kanskje du da klarer å oppfatte i hvert fall litt av det folk skriver til deg?

Lykke til!

Hei!

Om du er enig med meg i at det vanligste for kvinner er ikke å ha hår på brystene, så er det igjen rimelig ufattelig at du skriver innlegg rettet mot mine påstander... see?

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke svare på det han spør om?

Svaret hadde vært interessant å lese, nemlig.

Hei!

I motsetning til deg forholder jeg meg ene og alene til rasjonelle og saklige argumenter.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter paranoia. Og du skulle vel vite noe om det.

Sluppet ut på påskeferie fra institusjonen?

Hei!

Om du insisterer på norsk skrivemåte, så har du selvsagt rett. Men å hevde at den norske skrivemåten er den eneste rette... vel, så naiv er vel ikke en gang du? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg henviser til innlegget skrevet av "fresje" som 'dokumentasjon' på at det, selv om du har vanskelig for å forstå det, slett ikke er uvanlig at kvinner ikke har hår på brystene.

Jeg synes det er trist at du får denne debatten til å utarte. Det er av dine innlegg lett å se at du er uvanlig sterkt emosjonelt berørt av dette temaet; ukjent av hvilken årsak.

På bakgrunn av dette, og av hensyn til og omsorg for deg, tror jeg nok det er best å legge denne debatten død.

Dersom du en dag klarer å forholde deg rasjonelt til tema, kan vi muligvis oppta diskusjonen.

Vennlig hilsen

he-he...nok en gang klarer du å få meg til å le en god latter:-)

Du er flink til å skrive humoristisk satire Scholar.

Dog er det vel kanskje lite egnet i debatter siden du fullstendig mangler fakta, men som komedie er det suverent!

Keep them comming.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Om du er enig med meg i at det vanligste for kvinner er ikke å ha hår på brystene, så er det igjen rimelig ufattelig at du skriver innlegg rettet mot mine påstander... see?

:)

Vennlig hilsen

Forsøk heller å svare meg på innlegget nedenfor du Scholar....

Eller ble det for vanskelig for deg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I motsetning til deg forholder jeg meg ene og alene til rasjonelle og saklige argumenter.

Vennlig hilsen

"..forholder jeg meg ene og alene til rasjonelle og saklige argumenter."

Det var igrunnen derfor jeg ønsket at du skulle svare - slik at jeg kunne se noen saklige argumenter fra din side. Så langt i denne debatten har de vært fraværende, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om de (få antar jeg utfra din strålende personlighet) damene du har vært borti ikke har hatt hår på puppene betyr ikke at de ikke egentlig har det. Dette er nemlig noe vi kvinner fjerner ved å nappe dem ut. Og det er neppe det første man sier til en man treffer...

Med din resonasjon vil det si at om du hadde truffet på bare damer med glattbarbert mus så hadde du trodd at alle kvinner ikke hadde hårvekst der?

Hei!

"resonasjon"?

Utover dette: jeg ser at det er vanskelig for deg å tro at det fins kvinner som ikke har noe problem å skjule.

Det er kanhende din erfaring?

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må "desverre" korrigere eller irettesette deg litt til Scholar. Og spesielt vanskelig er det ikke.....

At du tror at det er likhetstegn mellom "abnorm hårvekst på brystene" og om det er "abnormt å ha hårvekst på brystene" viser at du ikke helt har klart å forstå forskjellen i disse to utsagn.

Hårvekst kan bety alt fra ett hår til svært mange hår. En abnorm hårvekst betyr vesentlig mer enn normalt.

Det er intet unormalt for kvinner å ha noen få hår på puppene. Men det er unormalt med en abnorm hårvekst på puppene.

med andre ord er det abnormt å ha en abnom hårvekst på puppene - selv om de fleste "normale" mennesker neppe ville valgt å uttrykke seg på en slik måte. Og spesielt ikke hvis man ønsket at flest mulig andre enkelt skulle forstå hva du egentlig faktisk mente.

På den annen side er jeg fremdeles ikke sikker på om du selv egentlig vet hva du mener, og i stedet fossror i dine frenetiske forsøk på å fremstille deg som "ikke fullt så stupid" som du til nå har gjort.

Desverre medfører dine forsøk på dette kun at du graver deg enda dypere ned i den skitten du selv har spredt rundt om her.

Men det er kun deg selv du har å takke for det.

I betrakning av den personlighet du gir uttrykk for her, så forstår jeg godt at det er spesielt tungt for deg å svelge.

Så jeg ønsker deg lykke til - og god bedring.-)

Kjære deg,

som kanskje du også vet, er forholdet mellom "null" og "et par" tilnærmet uendelig. Altså er forskjellen mellom "ingen hår" og "bare et par" såpass stor (den går faktisk mot uendelig, rent matematisk!), at den kan kalles abnorm.

Men her er vi nok uenige:

Du har en erfaring/preferanse som tilsier at hår på brystene er helt normalt.

Min erfaring er at så ikke er tilfelle...

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

"resonasjon"?

Utover dette: jeg ser at det er vanskelig for deg å tro at det fins kvinner som ikke har noe problem å skjule.

Det er kanhende din erfaring?

:)

Vennlig hilsen

Et interessant resonement:-)

Ikke rart du sliter hvis dette er din vanlige måte å resonere på...he-he-he

ps: Har du jobbet lenge med den faste disposisjonen du bruker i nært sagt alle dine innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å si at damene du har vært med (om det er noen) ville sagt: forresten jeg har nappet bort noen hår på puppene mine..

neppe..

dine argumenter er mildest talt usaklige..

Hei!

Jeg registrere at du ikke forstår meget om betydningen av "usaklig".

Jeg noterer også at du, kanskje av egen erfaring (?), ikke kan få deg til å tro at det fins noen kvinner som ikke har et problem som de må skjule.

Ditt innlegg er ikke usaklig; det er bare direkte stupid.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarte du ikke Daisy på hennes spørsmål om hvordan du kan vite at du har mer rett enn de andre?

Hei!

Jeg har IKKE sagt at jeg har mer rett enn andre. Jeg har sagt at ingen av oss har noe vitenskapelig grunnlag for å uttale oss -- vi snakker av egen erfaring.

Ærlig talt: har du tungt for å forstå?

Derfor: Jeg benekter ikke at en hel del menn / kvinner har en erfaring som tilsier at abnorm hårvekst på brystene er normalt. Men jeg forbeholder meg retten til å si at min erfaring tilsier noe annet.

Got it?

Det interessante er at mens jeg ikke benekter at noen kvinner kan ha abnorm hårvekst på brystene, så er det andre her som tydeligvis ikke aksepterer muligheten for at det kan finnes kvinner som ikke har dette problemet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men det at du har erfart dette, betyr ikke at dette er den vanlige erfaring for menn/kvinner i resten av verden."

men det DU har erfart er selvsagt det som gjelder for de fleste?

Hei!

Du har tydelig problemer med å forstå. Jeg aksepterer fullt ut at din erfaring tilsier at de fleste kvinner har hår på brystene. Men kanskje du kan akseptere at det fins kvinner som ikke har dette problemet?

Hvorfor din erfaring med kvinner tilsier at de fleste har hår på brystene, får du nesten svare på selv.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he...nok en gang klarer du å få meg til å le en god latter:-)

Du er flink til å skrive humoristisk satire Scholar.

Dog er det vel kanskje lite egnet i debatter siden du fullstendig mangler fakta, men som komedie er det suverent!

Keep them comming.....:-)

Hei!

Så du anser det som faktisk uriktig at det fins kvinner uten abnorm hårvekst på brystene?

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...