Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest min teori

Da tror jeg du er naiv. Og jeg savner fortsatt å få høre hvordan du vet dette så skråsikkert.

Jentene du omgåes napper hverken øyebryn eller et hår her og der i ny og ne?

Du vet, han hører til en sekt. Og der har ikke kvinner lov til å fjerne hår som skal være der det er. Det er visst kvinnelig å være slik man er skapt. Han er dessuten kontrollfreak som stjeler pinsetten til jentene sine. Han kontrollerer at ingen av jentene har noe mystisk(og mandig) hårstrå på kroppen, altså, der det ikke skal være). Så, jenter med føflekker, gjem dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy

neineinei!!!

Herregud - alle jenter er HÅRLØSE - kun hodehår, og unntaksvis en liten "dott" - forøvrig er man glatt som en barnerumpe - UTEN unntak!

Ingen barbering, ingen napping - vi er helt enkelt hårløse. Det man ikke har sett selv, finnes ikek og er unormalt.

Husk det!

[ironi]

Sukk, sånn skulle det ha vært. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Du vet, han hører til en sekt. Og der har ikke kvinner lov til å fjerne hår som skal være der det er. Det er visst kvinnelig å være slik man er skapt. Han er dessuten kontrollfreak som stjeler pinsetten til jentene sine. Han kontrollerer at ingen av jentene har noe mystisk(og mandig) hårstrå på kroppen, altså, der det ikke skal være). Så, jenter med føflekker, gjem dere!

Jeg lurer virkelig på om denne personen er seriøs. Ikke rart det er krig i verden, sier bare jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Om du lurer på om du lider av PMS, bør du muligvis ta kontakt med din fastlege. Hun/han vil da sikkert kunne hjelpe deg.

Vennlig hilsen

PMS er nok ingen lidelse fastlegen kan fikse på et blunk. De fleste har vel PMS en gang i måneden, i større eller mindre grad. Så det å HA PMS er ingenting å gå til fastlege med, å være PLAGET av PMS derimot er noe annet. Nyere forskning viser også at menn har noe lignende en gang i måneden, grunnet økt testosteronnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En fisk

Jeg lurer virkelig på om denne personen er seriøs. Ikke rart det er krig i verden, sier bare jeg.

Seriøs er han neppe. Han bare ser at han får respons, derfor fortsetter han. Hvis du har lest gjennom tråden så ser du at han sier det samme om og om igjen. Så, han har kanskje bare ekko i hodet? Ler litt.

Hvis han er en voksen mann så kan han ikke være så uvitende. Det nekter jeg å tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daisy

Seriøs er han neppe. Han bare ser at han får respons, derfor fortsetter han. Hvis du har lest gjennom tråden så ser du at han sier det samme om og om igjen. Så, han har kanskje bare ekko i hodet? Ler litt.

Hvis han er en voksen mann så kan han ikke være så uvitende. Det nekter jeg å tro!

Mange rare folk ute i verden. Trodde ikke folk var så naive, jeg, men blir stadig overrasket.

Mest latterlig er det jo når de tror selv de er intelligente fordi de kan store ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare flire... men blir litt sinna, da.

Eneste jeg blir lynforbannet på og orker ikke å svare på innleggene. Kanskje jeg skal svare så kjipt at webmaster sletter hele tråden :o)

Det har skjedd før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli skrekkelig nysgjerrig på hvordan du kan være så skråsikker på at ingen at dine kjærester har hatt ett eneste hårstrå på puppen jeg.

a: de fikk aldri lov å være noe sted uten at du var med, eller du videoovervåket dem døgnet rundt

b: du tok løgndetektortest på dem og stilte dem dette spørsmålet

c: med "ingen av mine kjærester" så mener du virkelig ingen, siden du ikke har hatt noen, og dermed blir det ingen av ingen, dermed 100%

d: du har hatt dem bundet fast, nakne, og studert hvor det vokste hår og ikke over lang tid, og kan dermed dokumentere dette

:)) morsom du :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som trodde at jenter ikke hadde hår på bikinilinjen og "under der", bare oppå venusberget. Ha, ha. Kjæresten hans må ha vært flittig med høvelen!

Bortskjemt :-)

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser utrolig dumt ut at du prøver å høres saklig og intelligent ut når du bare kommer med dumme og naive oppfatninger pakket inn i store ord.

Legg spesiellt merke til de "subtile" og ganske så triste forsøkene på hersketeknikk. Underholdende :-)

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du sliter sterkt med komplekser jeg.

Har du noe i mot å dele dine komplekser med andre?

Jeg begynner å tro at dette er en trolle :-)

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Som artikkelen sier: "noen kvinner" har et "problem" i form av hårvekst. Å kalle dette "vanlig" er neppe adekvat.

At "noen" kvinner har maskuline trekk, i form av hårvekst på brystene, som de forsøker å skjule, er det ingen som bestrider. At de samme kvinnene opplever dette som vanskelig, ja som noe de må holde skjult selv for sine nærmeste, er godt mulig. Dette er heldigvis ingen for meg relevant problemstilling.

Jeg ser av artikkelen at "noen" kvinner med slik abnorm hårvekst har problemer med kjønnsidentitet. Det var noe jeg ikke visste. Kanskje ikke så rart; jeg kun har omgang med kvinner UTEN maskulin hårvekst.

At det fins menn som foretrekker de litt mer "hårete", er godt mulig.

Vennlig hilsen

Var det ikke du som ikke noengang hadde hatt kontakt, og aldri noensinne kom til å få kontakt, med det annet kjønn, da? Å...nei, det var det andre nicket ditt, det :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsenderen mente ikke at de fleste kvinner har hår, men at de fleste AV DEM SOM HAR HÅR napper dem vekk! :-))

Skjønner ikke at det kunne oppfattes som noe annet enn akkurat det, jeg :-)

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - har bare aldri sett det. Sikker fordi de som har plukker dem vekk. :-)

Selfølgelig. Jeg kan ikke tenke meg mange kvinner som ikke ville fjernet slikt før de viftet med puppene for andre :-)

"......................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nå falt jeg litt av her. Hva er det Enrique Iglesias har stått fram med?

Han har stått fram og sagt at han sansynligvis har verdens minste penis. Det var bl.a grunnen til at han ikke ville posere naken i et eller annet blad. Men Anna Kournikova brydde seg visst ikke om størrelsen, sto det.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For din del gjentar jeg hovedpoenget: Jeg bestrider ikke at du har erfaring med kvinner som har såpass mye hår på brystet at de føler at de må ta dem bort. Så i "din verden" kan det godt være slik at det er vanlig at kvinner har såpass mye hår på brystene sine at de føler at de må foreta seg noe.

Men det at du har erfart dette, betyr ikke at dette er den vanlige erfaring for menn/kvinner i resten av verden.

Klarere for deg nå? :)

PS! Dersom dette er et for deg sensitivt tema, beklager jeg dersom min henvisning til faktiske forhold kan virke sårende.

Vennlig hilsen

he-he....uansett hva en tulling sier til meg, så oppfatter jeg det ikke som sårende:-)

Og i motsetning til deg så forholder jeg meg til hva jeg selv har erfart og hva jeg derfor vet, i stedet for å leve i en rar verden som eksisterer i noens merkelige hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

På hvilken bakgrunn kan du bestemme hva debatten handler om?

Jeg tar innsenderen alvorlig og forholder meg til det hun opphavlig skrev.

Vennlig hilsen

Du forholder deg nok til en "merkelig verden" som vi andre ikke kjenner så godt til - all den tid den faktisk bare eksisterer i ditt eget hode og dine egne fantasier.

Ikke rart du finner "verden der ute" som stor og skremmende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det kunne oppfattes som noe annet enn akkurat det, jeg :-)

"...................."

Utrolig hva folk klarer bare de legger vrangvilja til! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli skrekkelig nysgjerrig på hvordan du kan være så skråsikker på at ingen at dine kjærester har hatt ett eneste hårstrå på puppen jeg.

a: de fikk aldri lov å være noe sted uten at du var med, eller du videoovervåket dem døgnet rundt

b: du tok løgndetektortest på dem og stilte dem dette spørsmålet

c: med "ingen av mine kjærester" så mener du virkelig ingen, siden du ikke har hatt noen, og dermed blir det ingen av ingen, dermed 100%

d: du har hatt dem bundet fast, nakne, og studert hvor det vokste hår og ikke over lang tid, og kan dermed dokumentere dette

MRSMT!

Det som slo meg når han snakker om alle damene sine, er at dette kanskje er Rune Rudberg? "1001-1002-1003" Han har forøvrig blitt offer for en enorm personlig tragedie: Ikke én kvinne har vært villig til å ligge med ham mer enn én gang.....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...