Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ett nick: Scholar.

Håper du etterhånden blir mindre forvirret. Og personfokusert. Men det siste skyldes vel mangel på saklige argumenter.

Vennlig hilsen

Helt sikkert :-)

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Jeg har ikke benektet at kvinner jeg kjenner napper øyenbryn. Men jeg tror ingen av dem er plaget med abnorm hårvekst på brystene.

At noen (du?) napper hår i dølgsmål, betyr ikke at alle gjør det... :)

Og du snakker om å være "naiv"?

Vennlig hilsen

Siden du er så opptatt av saklighet (yeah, right :-), så kanskje du kan forklare hvordan du vet at ingen kvinner du kjenner napper hår rundt brystvortene?

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er så opptatt av saklighet (yeah, right :-), så kanskje du kan forklare hvordan du vet at ingen kvinner du kjenner napper hår rundt brystvortene?

"........................."

Hei!

Jeg har ingen grunn til å tro at de gjør det. Har du egentlig grunn til å tro at de gjør det? :)

Igjen: at du/de du kjenner må gjøre det, betyr ikke at alle kvinner har dette problemet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ingen grunn til å tro at de gjør det. Har du egentlig grunn til å tro at de gjør det? :)

Igjen: at du/de du kjenner må gjøre det, betyr ikke at alle kvinner har dette problemet.

Vennlig hilsen

Jeg etterlyste saklighet. Dette klarte du ikke å presentere.

"......................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Legg spesiellt merke til de "subtile" og ganske så triste forsøkene på hersketeknikk. Underholdende :-)

"......................."

Ja, du husker vel Mislykket? Og Dr Münster? *Kremter og peker* samma fyren, banner jeg på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg etterlyste saklighet. Dette klarte du ikke å presentere.

"......................"

Hei!

Hvorfor er det mer saklig å si (a) at de fleste kvinner har hår på brystene, som de må ta bort enn (B) at de fleste kvinner ikke har dette problemet?

Eller kanskje du ikke forstår ordet "saklig"? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du husker vel Mislykket? Og Dr Münster? *Kremter og peker* samma fyren, banner jeg på. :-)

Jepp :-) Men hvis man kjeder seg kan det være ganske underholdende å holde på.

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvorfor er det mer saklig å si (a) at de fleste kvinner har hår på brystene, som de må ta bort enn (B) at de fleste kvinner ikke har dette problemet?

Eller kanskje du ikke forstår ordet "saklig"? :)

Vennlig hilsen

For det første: jeg spurte om hvilke argumenter du har for hvordan du VET at ingen av de kvinnene du kjenner noengang har nappet hår fra dette stedet på kroppen.

For det andre: hvem har sagt at DE FLESTE kvinner har hår på dette stedet?

Jeg etterlyste sakliget når jeg spurte om dette, noe du ikke greide å fremskaffe. Istedet kastet du bare ballen tilbake. Underholdende, men ikke særlig imponerende.

Etterlyser fortsatt saklighet :-)

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: jeg spurte om hvilke argumenter du har for hvordan du VET at ingen av de kvinnene du kjenner noengang har nappet hår fra dette stedet på kroppen.

For det andre: hvem har sagt at DE FLESTE kvinner har hår på dette stedet?

Jeg etterlyste sakliget når jeg spurte om dette, noe du ikke greide å fremskaffe. Istedet kastet du bare ballen tilbake. Underholdende, men ikke særlig imponerende.

Etterlyser fortsatt saklighet :-)

"........................"

Hei!

Det er fremdeles litt fascinerende at du nærmest betviler muligheten for at kvinner ikke har samme problem med hårvekst på brystene som du og/eller de du kjenner har.

Mht. til dine spørsmål, så må jeg få minne deg om hvam som faktisk har bevisbyrden her. Om du påstår at julenissen fins, er det du som må bevise hans/hennes eksistens -- å replisere, pace ditt innlegg, med at vi andre ikke kan motbevise julenissens eksistens, er mer enn latterlig.

Så også i en debatt der noen (ev en eller annen grunn) har fått det for seg at det er "vanlig" for kvinner å ha så mye hår på brystene at en ser seg tvunget til å foreta seg noe for å ta dem (hårene, altså) bort.

Det er ingen av oss som sitter på noe statistisk material som beviser hyppigheten av abnorm hårvekst på bryster hos kvinner. Så her uttaler vi oss ut fra egen erfaring.

Jeg har -- for nå å gjenta dette for deg enda en gang -- ikke benektet at dine erfaringer støtter sin tese om at abnorm hårvekst på kvinners bryst er "vanlig".

Men jeg tillater meg å påpeke at min erfaring tilsier at det ikke er særlig utbredt. At dette er noe som er vanskelig for deg å akseptere, får være din sak.

Jeg tror vi andre etterhånden har forstått hvorfor. I det hele tatt virker dette som et svært ømtålig tema for deg. Derfor følgende presisering: Jeg har ikke søkt å marginalisere dere/dem med abnorm hårvekst på brystene. Jeg har kun tillatt meg å korrigere en opplagt svært uriktig påstand fra din side.

Get over it! :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Jeg tror de fleste av oss her mht. akkurat dette temaet ikke har så mye annet enn egen erfaring å bygge på. Min erfaring tilsier at kvinner flest IKKE har såpass mye hår på brystene at de må fjernes. Du har kanskje en annen erfaring? :)

Det er mulig at du omgås mennesker som lyver og/eller holder ting skjult. Jeg gjør ikke det.

Vennlig hilsen

Jeg omgåes ikke mennesker som lyver og holder ting skjult, men heller ikke mennesker som uoppfordret forteller om kropplige skavanker (normale eller ikke).

Jeg har heller ikke den erfaring at det er normalt med hår der (har det ikke selv), men jeg er smart nok til å vite at jeg ikke kan utelukke at det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Mitt poeng er jo at det IKKE fins noe slikt statistisk material. Iallfall er det ingen her som har kunnet henvise til noe slikt. Ergo uttaler vi oss av egen erfaring.

Og merk deg: jeg utelukker ikke at du og/eller andre har så omfattende hårvekst på brystene at du/dere mener at de må fjernes. Det eneste jeg gjør, er å tillate meg å hevde at det ikke er sikkert at din/deres erfaring er universell.

At dette er tungt å 'svelge' for en del her på DOL, forblir en gåte for meg. Men kanskje jeg har berørt et for noen svært ømtålig tema? :)

Vennlig hilsen

Men det er heller ikke sikkert at din erfaring er universell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Da kan vi altså fastslå at du anser min oppfatning av at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene, som tåpelig.

Deg om det :)

Vennlig hilsen

Nei, ikke nødvendigvis, men din kverulerende, frekke, liksom-høflige, naive måte å si det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Jeg har ikke benektet at kvinner jeg kjenner napper øyenbryn. Men jeg tror ingen av dem er plaget med abnorm hårvekst på brystene.

At noen (du?) napper hår i dølgsmål, betyr ikke at alle gjør det... :)

Og du snakker om å være "naiv"?

Vennlig hilsen

Jeg er ikke naiv. Jeg napper ikke hår på brystene, og har heller ikke behov for det. Men jeg vet at det kan finnes noen som gjør det. Det gjør meg ikke naiv.

Og denne bruken av abnorm - latterlig. Det er snakk om et eller to hårstrå her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Nei, ikke nødvendigvis, men din kverulerende, frekke, liksom-høflige, naive måte å si det på.

Ta et søk på nicket "mislykket" eller "Dr Münster" så kjenner du igjen metodene. :-)

(med mindre de er slettet da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Jeg forstår ikke meningen med innleget ditt -- utover at det klart signaliserer en generell forvirring hos deg.

Jeg ser det som meningsfullt å uttrykke meg faglig korrekt. Gjør ikke du?

Ellers er det påfallende at ruk av visse fagtermer skaper en slik irrasjonekk reaksjon hos deg.

Vennlig hilsen

Jeg synes bare det er tåpelig å bruke så store ord i en uformell sammenheng. Men jeg skjønner jo at du gjør det for å høres mer troverdig ut?

Ja, greit, du kan mange fine ord, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Ta et søk på nicket "mislykket" eller "Dr Münster" så kjenner du igjen metodene. :-)

(med mindre de er slettet da..)

Tviler ikke på at det er samme person, nei. Fatter bare ikke at jeg egentlig bryr meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Jeg synes bare det er tåpelig å bruke så store ord i en uformell sammenheng. Men jeg skjønner jo at du gjør det for å høres mer troverdig ut?

Ja, greit, du kan mange fine ord, liksom.

Nå svarer han - "jeg kan ikke klandres for at du ikke forstår de ordene jeg og min krets bruker i dagligtalen."

:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Nå svarer han - "jeg kan ikke klandres for at du ikke forstår de ordene jeg og min krets bruker i dagligtalen."

:-P

Sukk. Blir litt oppgitt. Selvsagt forstår jeg :P Tviler på at fdjsafsjakl nei, grrrrrrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Sukk. Blir litt oppgitt. Selvsagt forstår jeg :P Tviler på at fdjsafsjakl nei, grrrrrrrrrrrr

ikke gi mislykket det han vil ha, nå...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...