Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er fremdeles litt fascinerende at du nærmest betviler muligheten for at kvinner ikke har samme problem med hårvekst på brystene som du og/eller de du kjenner har.

Mht. til dine spørsmål, så må jeg få minne deg om hvam som faktisk har bevisbyrden her. Om du påstår at julenissen fins, er det du som må bevise hans/hennes eksistens -- å replisere, pace ditt innlegg, med at vi andre ikke kan motbevise julenissens eksistens, er mer enn latterlig.

Så også i en debatt der noen (ev en eller annen grunn) har fått det for seg at det er "vanlig" for kvinner å ha så mye hår på brystene at en ser seg tvunget til å foreta seg noe for å ta dem (hårene, altså) bort.

Det er ingen av oss som sitter på noe statistisk material som beviser hyppigheten av abnorm hårvekst på bryster hos kvinner. Så her uttaler vi oss ut fra egen erfaring.

Jeg har -- for nå å gjenta dette for deg enda en gang -- ikke benektet at dine erfaringer støtter sin tese om at abnorm hårvekst på kvinners bryst er "vanlig".

Men jeg tillater meg å påpeke at min erfaring tilsier at det ikke er særlig utbredt. At dette er noe som er vanskelig for deg å akseptere, får være din sak.

Jeg tror vi andre etterhånden har forstått hvorfor. I det hele tatt virker dette som et svært ømtålig tema for deg. Derfor følgende presisering: Jeg har ikke søkt å marginalisere dere/dem med abnorm hårvekst på brystene. Jeg har kun tillatt meg å korrigere en opplagt svært uriktig påstand fra din side.

Get over it! :)

Vennlig hilsen

Jeg lurer jo litt på betegnelsen "vi andre". heh-heh :-)

Men du klarer jo åpenbart ikke å komme med noe annet enn tull.

Kan du vise til den "åpenbart uriktige" påstanden min?

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Om du føler deg ekskludert fra en debatt som krever relevant og saklig informasjon, synes jeg det er trist (for deg).

Vennlig hilsen

he-he....morsom er du, og en god latter klarer du i hvert fall å gi meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er påfallende at du ikke kan akseptere at det fins kvinner som ikke har abnorm hårvekst på brystene. Om du ikke tror meg, så lytt til de innsenderne som bekrefter min påstand.

Vennlig hilsen

Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?

Og din store trang til å bruke ordet "abnorm" er interessant nok i seg selv - siden det tydligvis er du som mener at noen få hår på puppen er det samme som "abnorm hårvekst".

Men det er nok et problem du må slite med selv.

De jentene som har litt hårvekst på puppene som de ikke ønsker å ha der, løser det enkelt ved å nappe de ut.

At de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he

Morsom du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?

Og din store trang til å bruke ordet "abnorm" er interessant nok i seg selv - siden det tydligvis er du som mener at noen få hår på puppen er det samme som "abnorm hårvekst".

Men det er nok et problem du må slite med selv.

De jentene som har litt hårvekst på puppene som de ikke ønsker å ha der, løser det enkelt ved å nappe de ut.

At de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he

Morsom du:-)

Hei!

Det er mulig at det for deg er helt normalt med hår på bryster.

Det er det ikke for meg. Men så har jeg en erfaring med kvinner som tilsier at hår på bryster ikke er "vanlig". Du har da gjerne en noe annen erfaring? Deg om det.

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer jo litt på betegnelsen "vi andre". heh-heh :-)

Men du klarer jo åpenbart ikke å komme med noe annet enn tull.

Kan du vise til den "åpenbart uriktige" påstanden min?

"..................."

Hei!

Les ditt første innlegg. Utover dette virker du uvanlig sårbar mht til dette tema. Om du på noe tidspunkt har oppfattet meg dithen at jeg ser ned på dere/dem med hår på brystene, kan jeg berolige deg med at også det er en misforståelse fra din side.

Venner igjen? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er mulig at det for deg er helt normalt med hår på bryster.

Det er det ikke for meg. Men så har jeg en erfaring med kvinner som tilsier at hår på bryster ikke er "vanlig". Du har da gjerne en noe annen erfaring? Deg om det.

:)

Vennlig hilsen

Som jeg sa - at de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg sa - at de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he

Hei!

Jeg noterer at du, ut fra din erfaring med kvinner, ikke kan få deg til å tro at det fins kvinner som ikke har "abnorm" hårvekst på brystene.

Jeg noterer også at du derfor (?) anser slik hårvekst som helt normal. For deg -- ut fra din erfaring -- er det kanskje abnormt dersom kvinnen ikke har hår (som må fjernes) på brystene?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg noterer at du, ut fra din erfaring med kvinner, ikke kan få deg til å tro at det fins kvinner som ikke har "abnorm" hårvekst på brystene.

Jeg noterer også at du derfor (?) anser slik hårvekst som helt normal. For deg -- ut fra din erfaring -- er det kanskje abnormt dersom kvinnen ikke har hår (som må fjernes) på brystene?

Vennlig hilsen

Tenk at en tråd om et par småhår eller manglende sådanne kan bli så milelang! Til tross for at jeg hører til den eldre garde her på DOL, har jeg faktisk fremdeles til gode å se hår på egne eller andres kvinnebryst (men jeg ser ikke kvinnebryst hvert år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at en tråd om et par småhår eller manglende sådanne kan bli så milelang! Til tross for at jeg hører til den eldre garde her på DOL, har jeg faktisk fremdeles til gode å se hår på egne eller andres kvinnebryst (men jeg ser ikke kvinnebryst hvert år).

Hei!

Jeg har forsøkt å fortelle Prozak (og andre som har følt seg ille berørt av tema) at kvinner som det fins kvinner som du... Jeg lar deg få site ord i denne debatten. Og håper Prozak et al. snart er på bedringens vei.

:)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du trenger å gå så dypt inn i den problemstillingen. Mine motiver bør være ganske så tydelig.

Kort sagt; spetakkel og morro.

Kan du redegjøre for dine motiver? Er det noe medisinsk, eller kanskje noe i retning psykiatri?

Du er nok godt inne på noe der Grip.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg noterer at du, ut fra din erfaring med kvinner, ikke kan få deg til å tro at det fins kvinner som ikke har "abnorm" hårvekst på brystene.

Jeg noterer også at du derfor (?) anser slik hårvekst som helt normal. For deg -- ut fra din erfaring -- er det kanskje abnormt dersom kvinnen ikke har hår (som må fjernes) på brystene?

Vennlig hilsen

Siden du tydligvis sliter med å holde de ulike debatanter og deres innlegg i denne tråden fra hverandre, så får jeg heller kopiere inn mitt nest siste innlegg (i denne deltråden rett over her).

Og så kan du se hvor fullstendig idiotisk du fremtrer i dine egne innlegg i denne samme deltråden.

For enten kan du ikke lese, eller så er du rett og slett bare stokk dum?

Les denne en gang til du vennen:

"Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?

Og din store trang til å bruke ordet "abnorm" er interessant nok i seg selv - siden det tydligvis er du som mener at noen få hår på puppen er det samme som "abnorm hårvekst".

Men det er nok et problem du må slite med selv.

De jentene som har litt hårvekst på puppene som de ikke ønsker å ha der, løser det enkelt ved å nappe de ut.

At de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he"

Og så kan du lese ditt siste innlegg som kom i etterkant av mitt innlegg en gang til.

Ser du hvor dum du faktisk er?

Hvis ikke så bekrefter det vel bare hva jeg allerede har skrevet om hvor dum du faktisk er:-)

Lykke til. God bedring er vel neppe noe å ønske, siden slik dumskap sjelden går over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har forsøkt å fortelle Prozak (og andre som har følt seg ille berørt av tema) at kvinner som det fins kvinner som du... Jeg lar deg få site ord i denne debatten. Og håper Prozak et al. snart er på bedringens vei.

:)

Vennlig hilsen

Et lite utlipp av hva jeg tidligere har skrevet i denne debatten:

"Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?"

Her har du hele kjernen i det som tydligvis er problemet ditt.

Du har store problemer med å forstå selv det enkleste av hva folk skriver til deg.

Et forslag - forsøk å lese saaaaakte. Kanskje du da klarer å oppfatte i hvert fall litt av det folk skriver til deg?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du tydligvis sliter med å holde de ulike debatanter og deres innlegg i denne tråden fra hverandre, så får jeg heller kopiere inn mitt nest siste innlegg (i denne deltråden rett over her).

Og så kan du se hvor fullstendig idiotisk du fremtrer i dine egne innlegg i denne samme deltråden.

For enten kan du ikke lese, eller så er du rett og slett bare stokk dum?

Les denne en gang til du vennen:

"Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?

Og din store trang til å bruke ordet "abnorm" er interessant nok i seg selv - siden det tydligvis er du som mener at noen få hår på puppen er det samme som "abnorm hårvekst".

Men det er nok et problem du må slite med selv.

De jentene som har litt hårvekst på puppene som de ikke ønsker å ha der, løser det enkelt ved å nappe de ut.

At de ikke har latt deg få ta del i deres "hemlighet" er vel kanskje ikke så rart - all den tid du avgir den holdningen du gjør om at disse jentene lider av noe "abnormt"....he-he"

Og så kan du lese ditt siste innlegg som kom i etterkant av mitt innlegg en gang til.

Ser du hvor dum du faktisk er?

Hvis ikke så bekrefter det vel bare hva jeg allerede har skrevet om hvor dum du faktisk er:-)

Lykke til. God bedring er vel neppe noe å ønske, siden slik dumskap sjelden går over....

Hei!

Jeg registrerer at du i denne debatten ikke klarer å forholde deg rasjonell, men istedenfor fremstår med frenestiske angrep på min person.

Jeg synes det er trist å se deg reagere slik.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blekkfisk

Hei!

Jeg registrerer at du i denne debatten ikke klarer å forholde deg rasjonell, men istedenfor fremstår med frenestiske angrep på min person.

Jeg synes det er trist å se deg reagere slik.

Vennlig hilsen

Kanskje du skulle oppsøke fastlegen din, Dr Münster heter han visst.

Så du ikke oppfatter alle andre her som mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite utlipp av hva jeg tidligere har skrevet i denne debatten:

"Selvfølgelig finnes det kvinner som ikke har hårvekst på brystene. Hvordan kommer du frem til at noen har hevdet det motsatte?"

Her har du hele kjernen i det som tydligvis er problemet ditt.

Du har store problemer med å forstå selv det enkleste av hva folk skriver til deg.

Et forslag - forsøk å lese saaaaakte. Kanskje du da klarer å oppfatte i hvert fall litt av det folk skriver til deg?

Lykke til!

Hei!

Dine innlegg er som regel befengt med så mange logiske brister at det rimeligvis ikke alltid er lett å se hva du egentlig ville ha sagt. Du har på en irrasjoenell måte reagert på at jeg våger den påstand at ikke alle kvinner har "abnorm" hårvekst på brystene. På min side respekterer jeg at du uttaler deg ut fra din erfaring, men tillater meg å minne om at du ikke kan gjøre din egen helt private erfaring universell.

Videre: jeg registrerer at du ikke ser noe "abnormt" (= unormalt, statistisk avvikende) i at kvinner har hår på brystene. Dette i henhold til din erfaring med kvinner, vil jeg anta?

Uansett: min erfaring tilsier at det må være ytterst sjelden at kvinner har hårvekst på brystene. At din erfaring tilsier noe helt annet, er så din sak :)

Jeg håper du ikke tar dette tungt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle oppsøke fastlegen din, Dr Münster heter han visst.

Så du ikke oppfatter alle andre her som mislykket.

Hei!

Jeg ønsker deg snarlig bedring. Paranoya kan visstnok helbredes.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg registrerer at du i denne debatten ikke klarer å forholde deg rasjonell, men istedenfor fremstår med frenestiske angrep på min person.

Jeg synes det er trist å se deg reagere slik.

Vennlig hilsen

Hvorfor ikke svare på det han spør om?

Svaret hadde vært interessant å lese, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blekkfisk

Hei!

Jeg ønsker deg snarlig bedring. Paranoya kan visstnok helbredes.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Det heter paranoia. Og du skulle vel vite noe om det.

Sluppet ut på påskeferie fra institusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg registrerer at du i denne debatten ikke klarer å forholde deg rasjonell, men istedenfor fremstår med frenestiske angrep på min person.

Jeg synes det er trist å se deg reagere slik.

Vennlig hilsen

Morsom er du i hver fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maistråle

Hei!

Jeg har nå inntrykk av at du her allmenngjør egne problemer: selv om du og/eller de kvinner du kjenner har hår på brystene, betyr ikke det at alle kvinner har det.

Vennlig hilsen

Selv om de (få antar jeg utfra din strålende personlighet) damene du har vært borti ikke har hatt hår på puppene betyr ikke at de ikke egentlig har det. Dette er nemlig noe vi kvinner fjerner ved å nappe dem ut. Og det er neppe det første man sier til en man treffer...

Med din resonasjon vil det si at om du hadde truffet på bare damer med glattbarbert mus så hadde du trodd at alle kvinner ikke hadde hårvekst der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...