Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Ugga Bugga

Hei!

Her tar du feil: mange kvinner barberer legger etc. Men flertallet av kvinner jeg vet om er ikke plaget av hårvekst på brystene.

Din erfaring med kvinner tilsier kanskje noe annet? Ok.

Vennlig hilsen

"Her tar du feil: mange kvinner barberer legger etc. Men flertallet av kvinner jeg vet om er ikke plaget av hårvekst på brystene."

Hvordan vet du det? Har du spurt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

DOL er et diskusjonsforum for folk flest, ikke for forskere innen humanbiologi.

Hei!

Men setter du ikke pris på at de med fagkunnskap uttaler seg? Eller ønsker du og dine å ha DOL som et forum alene for ufaglærte?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her tar du feil: mange kvinner barberer legger etc. Men flertallet av kvinner jeg vet om er ikke plaget av hårvekst på brystene."

Hvordan vet du det? Har du spurt dem?

Hei!

Jeg kjenner "mine" kvinner. Det gjør kanskje ikke du?

Men altså: det er interessant at det synes å overrakse deg at de kvinner jeg kjenner ikke er plaget med abnorm hårvekst. Du har kanskje en helt annen erfaring? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri nappet hår rundt puppene mine. Vi kvinner er vel like forskjellig der som alle andre steder.

Hei!

Da er du altså enig med meg om at ikke alle kvinner har hår på brystene? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hei!

Jeg kjenner "mine" kvinner. Det gjør kanskje ikke du?

Men altså: det er interessant at det synes å overrakse deg at de kvinner jeg kjenner ikke er plaget med abnorm hårvekst. Du har kanskje en helt annen erfaring? :)

Vennlig hilsen

"Jeg kjenner "mine" kvinner. Det gjør kanskje ikke du?"

Med "dine" kvinner, mener du de du har har sett puppene (unnskyld, jeg mente brystene) til? Jeg har ingen kvinner jeg kaller "mine", så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt.

"Men altså: det er interessant at det synes å overrakse deg at de kvinner jeg kjenner ikke er plaget med abnorm hårvekst. Du har kanskje en helt annen erfaring? :)"

Det overrasker meg ikke, det var bare et spørsmål. Jeg har ikke noe særlig erfaring med kvinnebryst, bortsett fra mine egne. Derfor vet jeg ikke om det er vanlig eller uvanlig med hår på brystene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Hei!

Men setter du ikke pris på at de med fagkunnskap uttaler seg? Eller ønsker du og dine å ha DOL som et forum alene for ufaglærte?

Vennlig hilsen

Har jeg noen gang påstått at jeg ønsker DOL som forum alene for ufaglærte?

Jeg synes selvsagt det er fint om folk med kompetanse innen helsespørsmål uttaler seg. Men vi som ikke har den kompetansen, må få lov til å bruke vårt eget språk, uten å bli irettesatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg kjenner "mine" kvinner. Det gjør kanskje ikke du?"

Med "dine" kvinner, mener du de du har har sett puppene (unnskyld, jeg mente brystene) til? Jeg har ingen kvinner jeg kaller "mine", så jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt.

"Men altså: det er interessant at det synes å overrakse deg at de kvinner jeg kjenner ikke er plaget med abnorm hårvekst. Du har kanskje en helt annen erfaring? :)"

Det overrasker meg ikke, det var bare et spørsmål. Jeg har ikke noe særlig erfaring med kvinnebryst, bortsett fra mine egne. Derfor vet jeg ikke om det er vanlig eller uvanlig med hår på brystene.

Hei!

Det underlige med denne debatten er at min påstand om at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene, gjør en del innsendere mer eller mindre frenetiske. Grunnen til dette kjenner de bare selv.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En fisk

Hei!

Da er du altså enig med meg om at ikke alle kvinner har hår på brystene? :)

Vennlig hilsen

Ingen påstår vel at alle har. Men det er nok like vanlig å ha, som å ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Men setter du ikke pris på at de med fagkunnskap uttaler seg? Eller ønsker du og dine å ha DOL som et forum alene for ufaglærte?

Vennlig hilsen

Kan du dokumentere at du har fagkunnskap?

Hvem som helst kan jo hevde....[osv]

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg noen gang påstått at jeg ønsker DOL som forum alene for ufaglærte?

Jeg synes selvsagt det er fint om folk med kompetanse innen helsespørsmål uttaler seg. Men vi som ikke har den kompetansen, må få lov til å bruke vårt eget språk, uten å bli irettesatt.

Hei!

Så dere uten fagkunnskaper skal kunne komme med den ene feilaktige opplysningen etter den andre uten i all vennlighet å bli korrigert i form av en saksopplysning eller to? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hei!

Det underlige med denne debatten er at min påstand om at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene, gjør en del innsendere mer eller mindre frenetiske. Grunnen til dette kjenner de bare selv.

Vennlig hilsen

"Det underlige med denne debatten er at min påstand om at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene, gjør en del innsendere mer eller mindre frenetiske. Grunnen til dette kjenner de bare selv."

OK. Jeg har ikke lest hele tråden. Den er langt som et vondt år. Jeg blir ihvertfall ikke frenetisk av din påstand.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen påstår vel at alle har. Men det er nok like vanlig å ha, som å ikke ha.

Hei!

Hvordan vet du det?

Min erfaring tilsier at det er vanligst ikke å ha (abnorm hårvekst på brystene) -- men din erfaring tilsier muligvis noe annet?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du dokumentere at du har fagkunnskap?

Hvem som helst kan jo hevde....[osv]

;o)

Hei!

Jeg har ikke noe behov for å dokumentere noe på DOL.

Litt komisk at du forsøker å bruke mine ord mot meg ... mangel på egne argumenter? :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det underlige med denne debatten er at min påstand om at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene, gjør en del innsendere mer eller mindre frenetiske. Grunnen til dette kjenner de bare selv."

OK. Jeg har ikke lest hele tråden. Den er langt som et vondt år. Jeg blir ihvertfall ikke frenetisk av din påstand.

Ha en fin kveld!

Ditto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hei!

Så dere uten fagkunnskaper skal kunne komme med den ene feilaktige opplysningen etter den andre uten i all vennlighet å bli korrigert i form av en saksopplysning eller to? :)

Vennlig hilsen

"Så dere uten fagkunnskaper skal kunne komme med den ene feilaktige opplysningen etter den andre uten i all vennlighet å bli korrigert i form av en saksopplysning eller to? :)"

Selvsagt ikke. Men du irettesatte en debattant fordi hun brukte ordet "pupp". Det er ikke snakk om å komme med feilaktige opplysninger, det er snakk om å bruke et folkelig språk.

Vel, nå gidder jeg ikke mer. Jeg logger av. Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke noe behov for å dokumentere noe på DOL.

Litt komisk at du forsøker å bruke mine ord mot meg ... mangel på egne argumenter? :)

Vennlig hilsen

Godt at du så komikken i det, jeg var i ferd med å gi deg opp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så dere uten fagkunnskaper skal kunne komme med den ene feilaktige opplysningen etter den andre uten i all vennlighet å bli korrigert i form av en saksopplysning eller to? :)"

Selvsagt ikke. Men du irettesatte en debattant fordi hun brukte ordet "pupp". Det er ikke snakk om å komme med feilaktige opplysninger, det er snakk om å bruke et folkelig språk.

Vel, nå gidder jeg ikke mer. Jeg logger av. Ha en fin kveld.

Hei!

Jeg har IKKE irettesatt noen pga. ordet "pupp". Men når jeg blir "angrepet" fordi jeg bruker ordet "bryst" og ikke "pupp", så synes jeg at jeg skal ha lov til å fortelle vedkommende at korrekt språkbruk, tross alt, er "bryst" og ikke "pupp".

Men jeg registrerer av ditt innlegg at du synes det var galt av meg å besvare kritikken...

I rest my case! :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mange vil nok oppleve det som feminint dersom mannen ikke har skjeggvekst i det hele tatt. Ikke sant?

Og mange vil oppleve det som lite feminint med hårvekst på brystene. Men noen unntak fins sikkert -- så ikke fortvil! :)

Vennlig hilsen

-morer seg- hva hadde dagen min idag vært uten deg?

men menn som ikke har skjeggvekst i det hele tatt, de bør vel da barbere seg likevel for å føle seg maskuline? for om de IKKE føler et behov for å barbere seg, så har de jo et problem med dette, og er dermed feminine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En fisk

Hei!

Hvordan vet du det?

Min erfaring tilsier at det er vanligst ikke å ha (abnorm hårvekst på brystene) -- men din erfaring tilsier muligvis noe annet?

Vennlig hilsen

Ja, jeg vet det er like vanlig å ha som ikke ha. Snakker da ikke om ekstrem hårvekst som du prøver å si, men et mørkt hårstrå kan dukke opp hvor somhelst. Ikke bare på puppen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...