Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Hvis du bare ha sett unge jenter naken, så kan vi alle forstå deg. Jenter som ikke har hår nedentil eller under armen, har som oftest ikke andre steder heller. Når du merker at du selv begynner å få hår, da kan du titte ekstra nøye på pikene:-)

For sent, jeg har allerede kommentert dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Det er ikke jeg som ikke klarer å forstå et innlegg skrevet på vanlig norsk. Og du snakker om "idiot"? :)

Dine fantasier om at de fleste kvinner har hår på brystene sier mer om deg selv og/eller dine kvinnelige venner. Du trenger ikke la dine frustrasjoner gå ut over oss andre.

God bedring!

PMS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke det.. sorry:-)

stjele andres kommentarer på den måten... :) du skylder meg en kald cola!

men det betyr jo såklart at vi har et poeng da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ler-

(Du kunne kuttet ut den siste... var på ungdomsskolen man var nødt å si "kødda" etter hvert utsagn for å forsikre seg om at man ikke ble tatt for å mene noe man ikke mente.)

det siste var med for scholars skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vi hatt mye hårvekst rundt brystvortene kunne vi jo latt det være der nesten... og da hadde iallfall dette vært noe alle visste om. akkurat som hår under armene, som menn vel vet at kvinner har, men som de fleste barberer bort.

hårveksten rundt brystvortene derimot er snakk om ett-tre hårstrå kanskje. og det ser litt dumt ut, derfor nappes de ofte ut.

Hei!

Jeg ser at innlegget ditt mangler relevans for debatten. Ellers noe?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så rart. De fleste kvinner får ikke noe særlig hårvekst før de er i puberteten. Og denne hårveksten blir ofte kraftigere med årene. Kvinner under atten, og spesielt under seksten, har selvfølgelig ikke denne type hårvekst. Når du blir eldre vil du kanskje oppdage dette.

Hei!

Du trenger ikke forsvare innslag av maskuline trekk i form av spesiell utbredelse av hårvekst hos deg og/eller hos enkelte kvinner.

Eneste jeg hevder er at det ikke er så utbredt som mange av dem som har dette "problemet" selv skal ha det til.

Det kan virke som jeg med denne faglig nødvendige korreksjon har truffet et eller annet svært ømt punkt hos noen og hver i denne debatten.

Det beklager jeg :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hårløs

Noen har vel ingen hår, noen et par, noen flere... som med all annen hårvekst.

Ok - har bare aldri sett det. Sikker fordi de som har plukker dem vekk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du trenger ikke forsvare innslag av maskuline trekk i form av spesiell utbredelse av hårvekst hos deg og/eller hos enkelte kvinner.

Eneste jeg hevder er at det ikke er så utbredt som mange av dem som har dette "problemet" selv skal ha det til.

Det kan virke som jeg med denne faglig nødvendige korreksjon har truffet et eller annet svært ømt punkt hos noen og hver i denne debatten.

Det beklager jeg :)

Vennlig hilsen

Om det er normalt eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Sannheten er jo at noen av oss har disse få hårstråene på brystene. Jeg må innrømme jeg blåser i om "alle andre" har det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - har bare aldri sett det. Sikker fordi de som har plukker dem vekk. :-)

Synes faktisk ikke så godt uansett om man napper dem ut eller ikke. Er stort sett bare ett hårstrå av gangen kanskje to sant... napper dem vel mest ut fordi man ser det godt i dusjen selv, og at det er litt irriterende, og litt gøy å nappe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok helt klart du som mangler kunnskap.

Men det har du kanskje ikke evner nok til å forstå selv?

Hei!

For din del gjentar jeg hovedpoenget: Jeg bestrider ikke at du har erfaring med kvinner som har såpass mye hår på brystet at de føler at de må ta dem bort. Så i "din verden" kan det godt være slik at det er vanlig at kvinner har såpass mye hår på brystene sine at de føler at de må foreta seg noe.

Men det at du har erfart dette, betyr ikke at dette er den vanlige erfaring for menn/kvinner i resten av verden.

Klarere for deg nå? :)

PS! Dersom dette er et for deg sensitivt tema, beklager jeg dersom min henvisning til faktiske forhold kan virke sårende.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bare ha sett unge jenter naken, så kan vi alle forstå deg. Jenter som ikke har hår nedentil eller under armen, har som oftest ikke andre steder heller. Når du merker at du selv begynner å få hår, da kan du titte ekstra nøye på pikene:-)

Hei!

Jeg skjønner av ditt innlegg at du bare er vant til kvinner som har kraftig hårvekst på brystene. Ellers virker innlegget ditt om en generell forvirring hos deg, som jeg nok tror jeg av medlidenhet ikke bør kommentere.

Jeg håper du ellers har det bra :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS?

Hei!

Om du lurer på om du lider av PMS, bør du muligvis ta kontakt med din fastlege. Hun/han vil da sikkert kunne hjelpe deg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er normalt eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Sannheten er jo at noen av oss har disse få hårstråene på brystene. Jeg må innrømme jeg blåser i om "alle andre" har det eller ikke.

Hei!

Nettopp. Hårvekst på brystene er da ikke noe å bry seg om. De kan jo fjernes med enkle hjelpemidler.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth

Hei!

Det siste innlegget må være feilsendt -- opphavlig myntet på Goliat? :)

Vennlig hilsen

Neida, var til deg den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Om du lurer på om du lider av PMS, bør du muligvis ta kontakt med din fastlege. Hun/han vil da sikkert kunne hjelpe deg.

Vennlig hilsen

*humre, humre*

Kjeder du deg i dag, kanskje? Eller forresten: Det skal vel godt gjøres å kjede seg når man har så mye å foreta seg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tergeren

Hei!

Jeg skjønner av ditt innlegg at du bare er vant til kvinner som har kraftig hårvekst på brystene. Ellers virker innlegget ditt om en generell forvirring hos deg, som jeg nok tror jeg av medlidenhet ikke bør kommentere.

Jeg håper du ellers har det bra :)

Vennlig hilsen

Hvis du mener at to hårstrå på et kvinnebryst er kraftig hårvekst, så sier deg nok om deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, var til deg den.

Hei!

Du er altså preget (plaget?) av kognitiv dissonans. Greit å vite for oss andre.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...