Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest En fisk

Hei!

Men setter du ikke pris på at de med fagkunnskap uttaler seg? Eller ønsker du og dine å ha DOL som et forum alene for ufaglærte?

Vennlig hilsen

Si ifra om du finner noen med fagkunnskap da! til nå har jeg ikke sett noen , ihvertfall ikke her på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Hvordan vet du det?

Min erfaring tilsier at det er vanligst ikke å ha (abnorm hårvekst på brystene) -- men din erfaring tilsier muligvis noe annet?

Vennlig hilsen

Begynner å bli skrekkelig nysgjerrig på hvordan du kan være så skråsikker på at ingen at dine kjærester har hatt ett eneste hårstrå på puppen jeg.

a: de fikk aldri lov å være noe sted uten at du var med, eller du videoovervåket dem døgnet rundt

b: du tok løgndetektortest på dem og stilte dem dette spørsmålet

c: med "ingen av mine kjærester" så mener du virkelig ingen, siden du ikke har hatt noen, og dermed blir det ingen av ingen, dermed 100%

d: du har hatt dem bundet fast, nakne, og studert hvor det vokste hår og ikke over lang tid, og kan dermed dokumentere dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det er like vanlig å ha som ikke ha. Snakker da ikke om ekstrem hårvekst som du prøver å si, men et mørkt hårstrå kan dukke opp hvor somhelst. Ikke bare på puppen,

det er faktisk sant, plutselig kan man få ett på armen eksempel... spesielt rundt føflekker. er jo litt ekstra pigment rundt brystvortene, så kanskje det er en sammenheng der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er godt mulig at dette dukker opp hos noen kvinner -- men jeg har ikke sett noe bevis for at dette er noe flertallet av kvinner har som problem.

Det utelukker ikke at du / de kvinnene du kjenner har dette "problemet". Men det utelukker heller ikke at det fins kvinner som ikke er slik stilt.

Vennlig hilsen

at det er noen som ikke har et eneste hårstrå på brystene er det iallfall ingen som har påstått. med "normalt" og "vanlig" mener man som nevnt tidligere ikke "alle".

akkurat som at det finnes menn uten skjeggvekst og hår på brystet og ryggen...

noen er tilgomed født helt uten hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det underlige med denne debatten er at min påstand om at ikke alle kvinner har abnorm hårvekst på brystene, gjør en del innsendere mer eller mindre frenetiske. Grunnen til dette kjenner de bare selv."

OK. Jeg har ikke lest hele tråden. Den er langt som et vondt år. Jeg blir ihvertfall ikke frenetisk av din påstand.

Ha en fin kveld!

Hele tråden er bare en stor latterkrampe. Vi er vel en par-tre stykker som morer oss stort over innleggene til et visst nick, og derfor stadig utfordrer ham for å se hva han finner på å svare neste gang. Skuffende nok er det stort sett den samme reglen hele tiden. Og ved å oppholde ham her holder han seg unna resten av trådene...

Kjeder meg idag ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da er det jo rart at en snakker om brystkreft, og ikke puppekreft.

Tror heller ikke "pupp" er et ord som til vanlig brukes i bøker med humanbiologi som tema.

Vennlig hilsen

er liksom lov å skrive litt mer "muntlig" her inne skjønner du... siden vi ikke er leger, men likemenn...

"korrekt" språkbruk og store ord kan faktisk føre til mer forvirring enn ord fra dagligtalen. og "pupp" er som sagt ikke til å misforstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Nå snakker du visst over deg. Men ikke fortvil: ta heller en tur til fastlegen. Hun/han vil da kunne få deg innlagt raskest mulig.

Paranoya kan visstnok helbredes.

God bedring!

Vennlig hilsen

Paranoia heter det.

Og det finnes behandling for det så vidt jeg vet, ikke bare "vissnok".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan vet du det?

Min erfaring tilsier at det er vanligst ikke å ha (abnorm hårvekst på brystene) -- men din erfaring tilsier muligvis noe annet?

Vennlig hilsen

Jøss, er du helt fjern eller?

"abnorm hårvekst på brystene"

Det er jo snakk om 4 hårstrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tråden er bare en stor latterkrampe. Vi er vel en par-tre stykker som morer oss stort over innleggene til et visst nick, og derfor stadig utfordrer ham for å se hva han finner på å svare neste gang. Skuffende nok er det stort sett den samme reglen hele tiden. Og ved å oppholde ham her holder han seg unna resten av trådene...

Kjeder meg idag ja...

Synes Scholar er i god form i kveld. Han har tydeligvis funnet et emne han virkelig har stor fagkunnskap om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har IKKE irettesatt noen pga. ordet "pupp". Men når jeg blir "angrepet" fordi jeg bruker ordet "bryst" og ikke "pupp", så synes jeg at jeg skal ha lov til å fortelle vedkommende at korrekt språkbruk, tross alt, er "bryst" og ikke "pupp".

Men jeg registrerer av ditt innlegg at du synes det var galt av meg å besvare kritikken...

I rest my case! :)

Vennlig hilsen

Jeg lurte på om DU skjønte at VI mente "pupp" da vi skrev "bryst". Siden du hevdet at hår på brystet var maskulint, så var det god grunn til å tro at du misforsto og trodde vi mente hår på "brystkassen".

De eneste her inne som vi tror på er fagpersoner, er de som får en rød prikk foran innlegget sitt når de svarer på et innlegg. Alle andre stiller på lik linje, uansett formuleringsevne.

Hobbyleger er kun skumle når de utgir seg for å være "ekte vare" vet du, så lenge du vet du ikke snakker med en ekspert, så vektlegger du svaret etter det. Sunn skepsis, bare kall med paranoid. Vil jeg ha faghjelp går jeg til fastlegen min, og betaler for et profesjonelt svar, og det tror jeg de fleste andre gjør også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)

".........................."

Vet om en som trodde at jenter ikke hadde hår på bikinilinjen og "under der", bare oppå venusberget. Ha, ha. Kjæresten hans må ha vært flittig med høvelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Begynner å bli skrekkelig nysgjerrig på hvordan du kan være så skråsikker på at ingen at dine kjærester har hatt ett eneste hårstrå på puppen jeg.

a: de fikk aldri lov å være noe sted uten at du var med, eller du videoovervåket dem døgnet rundt

b: du tok løgndetektortest på dem og stilte dem dette spørsmålet

c: med "ingen av mine kjærester" så mener du virkelig ingen, siden du ikke har hatt noen, og dermed blir det ingen av ingen, dermed 100%

d: du har hatt dem bundet fast, nakne, og studert hvor det vokste hår og ikke over lang tid, og kan dermed dokumentere dette

LoL! Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Om du lurer på om du lider av PMS, bør du muligvis ta kontakt med din fastlege. Hun/han vil da sikkert kunne hjelpe deg.

Vennlig hilsen

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daisy

I et innlegg av 21/3-2004, klokken 03:36, kom følgende innlegg signert "Prozak" på prent:

"Det er helt normalt. Men de fleste napper dem vekk. Menn som ikke er klar over dette mangler kunnskap om kvinner :-)"

Beneketer du fremdeles at det statistisk sett er vanlig for kvinner å ha hår på brystene som de må nappe bort?

(Jeg forstår godt at det ikke kan være greit for deg å bli konfrontert med et slikt utsagn, fra egen hånd.)

Som jeg har sagt: jeg benekter ikke muligheten for at du har hår på brystene dine og/eller at de kvinner du har vært med vanligvis har hatt hår på brystene sine, som de har måtte nappe bort.

Men å hevde at det er vanlig for kvinner å ha hår på brystene sine, er latterlig.

Vennlig hilsen

Jeg lurer på _hvor_ du har det fra at svært få har det? Det du har sett, eller? Regner med at dette er noe man napper og ikke snakker med Gud og hvermann om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Hvorfra har du det at det er vanlig -- statistisk sett? -- for kvinner å ha såpass mye hårvekst på sine bryster at de må nappes bort?

Igjen: det er mulig at dette gjelder deg -- ev. de kvinner du har kjennskap til. Men det blir latterlig når du skal forsøke å gjøre noe som nok er temmelig spesielt (for deg?) til noe allment.

Vennlig hilsen

Men hvordan kan du vite at det statistisk sett er motsatt? Skulle likt å se den rapporten ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Det er vanligvis ingen hårstrå som MÅ fjernes, er det vel?

Det er godt mulig at noen kvinner har en hårvekst på brystene som er såpass omfattende at de ønker å foreta seg noe for å fjerne disse hårene.

Statistisk sett tror jeg ikke dette er det vanligste. Det betyr ikke at ikke dette kan være vanlig i visse segmenter av befolkningen, eksempelvis blant de kvinnene du omgås.

Vennlig hilsen

Det ser utrolig dumt ut at du prøver å høres saklig og intelligent ut når du bare kommer med dumme og naive oppfatninger pakket inn i store ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Det er veldig sjelden jeg blir forbannet her inne, men han gjør meg gal. Får nesten hjerteinfark.

Jeg må bare flire... men blir litt sinna, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hei!

Det er godt mulig at du og en del andre kvinner har et behov for å fjerne generende hårvekst i ansikt eller på brystene. Og det er heller ingen grunn for dere å føle skam for det.

Samtidig håper jeg du aksepterer at ikke alle kvinner må fjerne disse hårene. Rett og slett fordi de ikke har dem. De generende hårene, altså :)

Vennlig hilsen

Da tror jeg du er naiv. Og jeg savner fortsatt å få høre hvordan du vet dette så skråsikkert.

Jentene du omgåes napper hverken øyebryn eller et hår her og der i ny og ne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Synes Scholar er i god form i kveld. Han har tydeligvis funnet et emne han virkelig har stor fagkunnskap om:-)

Eller ikke? Tror han har hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Kjære venn,

er dette "argumentet" ditt seriøst ment? Eller forsøker du bare å vise at du ikke vet noe om krav til metode?

Som sagt tidligere: mitt innlegg var ikke ment som et angrep på maskuline kvinner. Jeg ville bare korrigere et feilaktig inntrykk av at så å si de fleste kvinner har abnorm hårvekst på brystene.

Det er således ingen grunn for deg å reagere irrasjonelt.

Vennlig hilsen

Du MÅ jo bare ha gått på NMH eller noe sånt;

segment

metode

kognitiv dissonans

Pensum i grunnfag det der. Jeg kan også disse uttrykkene, men ser ingen grunn til å briefe med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...