Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest tergeren

stjele andres kommentarer på den måten... :) du skylder meg en kald cola!

men det betyr jo såklart at vi har et poeng da.

Cola skal bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

*humre, humre*

Kjeder du deg i dag, kanskje? Eller forresten: Det skal vel godt gjøres å kjede seg når man har så mye å foreta seg!! :-)

Hei!

Jeg lar det stå som ditt forsøk på et bidrag til en saklig debatt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisabeth

Hei!

Du er altså preget (plaget?) av kognitiv dissonans. Greit å vite for oss andre.

Vennlig hilsen

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener at to hårstrå på et kvinnebryst er kraftig hårvekst, så sier deg nok om deg;-)

Hei!

Det sier kanskje at jeg ikke er vant til kvinner med slike maskuline trekk. Men for all del: noe stort problem er dette sikkert ikke. De færreste vil vel bry seg om slikt. Dessuten fins det sikkert menn/kvinner som nettopp foretrekker kvinner som er litt maskuline.

Hadde jeg vært vant til maskuline kvinner, ville jeg kanskje ikke ment at forsøket på å normalisere dette maskuline trekket hos enkelte kvinner, mangler rimelighet.

Med normalisere menes da her etter grad av hyppighet rent statistisk sett.

Ingen grunn for deg til å fortvile, altså ;)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For din del gjentar jeg hovedpoenget: Jeg bestrider ikke at du har erfaring med kvinner som har såpass mye hår på brystet at de føler at de må ta dem bort. Så i "din verden" kan det godt være slik at det er vanlig at kvinner har såpass mye hår på brystene sine at de føler at de må foreta seg noe.

Men det at du har erfart dette, betyr ikke at dette er den vanlige erfaring for menn/kvinner i resten av verden.

Klarere for deg nå? :)

PS! Dersom dette er et for deg sensitivt tema, beklager jeg dersom min henvisning til faktiske forhold kan virke sårende.

Vennlig hilsen

Hva med et "par-tre" hårstrå da, er dette "normalt"? Siden disse ikke behøver å fjernes mener jeg...

Men noen gjør det jo likvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg lar det stå som ditt forsøk på et bidrag til en saklig debatt.

Vennlig hilsen

Ta det som du vil! Jeg har ingen grunn for å debattere dette - noen har litt hår - andre har det ikke - uansett kan de fleste damer med litt hår fjerne det enkelt og smertefritt med en pinsett. Det er ikke noe mer å snakke om!

Men da Prozac sa dette - dog med andre ord - så startet denne "debatten" (legg merke til at jeg her har utelatt "saklig"). Utrolig komisk at det går an å få så mye ut av så lite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tergeren

det siste var med for scholars skyld

Kanskje vi ikke burde skremme lille scholar med dette. Unge gutter liker jo å tro at alle jenter er født med to faste pupper, en flystripe av hår nedentil, og hårløs under armen.

La guttungen få ha fantasiene sine i fred! Stakkar, ellers har han jo ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det sier kanskje at jeg ikke er vant til kvinner med slike maskuline trekk. Men for all del: noe stort problem er dette sikkert ikke. De færreste vil vel bry seg om slikt. Dessuten fins det sikkert menn/kvinner som nettopp foretrekker kvinner som er litt maskuline.

Hadde jeg vært vant til maskuline kvinner, ville jeg kanskje ikke ment at forsøket på å normalisere dette maskuline trekket hos enkelte kvinner, mangler rimelighet.

Med normalisere menes da her etter grad av hyppighet rent statistisk sett.

Ingen grunn for deg til å fortvile, altså ;)

Vennlig hilsen

Du, med "hår på brystet". Du skjønner at vi snakker om "hår på puppen" og ikke selve brystkassen? For det å ha pupper er jo ikke spesielt maskulint... brystvorter ja, men pupper, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det sier kanskje at jeg ikke er vant til kvinner med slike maskuline trekk. Men for all del: noe stort problem er dette sikkert ikke. De færreste vil vel bry seg om slikt. Dessuten fins det sikkert menn/kvinner som nettopp foretrekker kvinner som er litt maskuline.

Hadde jeg vært vant til maskuline kvinner, ville jeg kanskje ikke ment at forsøket på å normalisere dette maskuline trekket hos enkelte kvinner, mangler rimelighet.

Med normalisere menes da her etter grad av hyppighet rent statistisk sett.

Ingen grunn for deg til å fortvile, altså ;)

Vennlig hilsen

"Med normalisere menes da her etter grad av hyppighet rent statistisk sett."

Har du spurt Prozac om h*n la til grunn akkurat denne fortolkningen av "normal"?

Dersom man sier at det er helt normalt å være homofil, betyr ikke det at man påstår at "alle" eller "de fleste" er homofile! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi ikke burde skremme lille scholar med dette. Unge gutter liker jo å tro at alle jenter er født med to faste pupper, en flystripe av hår nedentil, og hårløs under armen.

La guttungen få ha fantasiene sine i fred! Stakkar, ellers har han jo ingenting....

Det beste er jo at alt annet han måtte komme til å se eller høre om, kan diagnostiseres til en sykdom eller et syndrom... noe "unormalt"...

"lalalalala, jeg hører ikke hva du sier"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tergeren

Hei!

Det sier kanskje at jeg ikke er vant til kvinner med slike maskuline trekk. Men for all del: noe stort problem er dette sikkert ikke. De færreste vil vel bry seg om slikt. Dessuten fins det sikkert menn/kvinner som nettopp foretrekker kvinner som er litt maskuline.

Hadde jeg vært vant til maskuline kvinner, ville jeg kanskje ikke ment at forsøket på å normalisere dette maskuline trekket hos enkelte kvinner, mangler rimelighet.

Med normalisere menes da her etter grad av hyppighet rent statistisk sett.

Ingen grunn for deg til å fortvile, altså ;)

Vennlig hilsen

To hårstrå på et kvinnebryst er maskulint ja. skjønte plutselig hvorfor dette var så viktig for deg. Du har selv bare fått to/tre hårstrå, og følte at kvinner konkurrerte med maskuliniteten din.

Du er sikkert mann på en anna måte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi ikke burde skremme lille scholar med dette. Unge gutter liker jo å tro at alle jenter er født med to faste pupper, en flystripe av hår nedentil, og hårløs under armen.

La guttungen få ha fantasiene sine i fred! Stakkar, ellers har han jo ingenting....

*grøsser ved tanken på å bli FØDT med pupper og hår nedentil!*

(lol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To hårstrå på et kvinnebryst er maskulint ja. skjønte plutselig hvorfor dette var så viktig for deg. Du har selv bare fått to/tre hårstrå, og følte at kvinner konkurrerte med maskuliniteten din.

Du er sikkert mann på en anna måte;-)

-kniser-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tergeren

*grøsser ved tanken på å bli FØDT med pupper og hår nedentil!*

(lol)

Ok, ikke født da. Men at jenter etter en viss alder. Poenget var ikke fra når av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et "par-tre" hårstrå da, er dette "normalt"? Siden disse ikke behøver å fjernes mener jeg...

Men noen gjør det jo likvel.

Hei!

Det er vanligvis ingen hårstrå som MÅ fjernes, er det vel?

Det er godt mulig at noen kvinner har en hårvekst på brystene som er såpass omfattende at de ønker å foreta seg noe for å fjerne disse hårene.

Statistisk sett tror jeg ikke dette er det vanligste. Det betyr ikke at ikke dette kan være vanlig i visse segmenter av befolkningen, eksempelvis blant de kvinnene du omgås.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To hårstrå på et kvinnebryst er maskulint ja. skjønte plutselig hvorfor dette var så viktig for deg. Du har selv bare fått to/tre hårstrå, og følte at kvinner konkurrerte med maskuliniteten din.

Du er sikkert mann på en anna måte;-)

Veldig bra!

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er vanligvis ingen hårstrå som MÅ fjernes, er det vel?

Det er godt mulig at noen kvinner har en hårvekst på brystene som er såpass omfattende at de ønker å foreta seg noe for å fjerne disse hårene.

Statistisk sett tror jeg ikke dette er det vanligste. Det betyr ikke at ikke dette kan være vanlig i visse segmenter av befolkningen, eksempelvis blant de kvinnene du omgås.

Vennlig hilsen

"en hårvekst på brystene som er såpass omfattende at de ønker å foreta seg noe for å fjerne disse hårene"

Det er da ikke en slik hårvekst vi snakker om? Kan du sitere hvor dette kommer inn? Du ser for deg skjeggvekst på puppene nå, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ikke født da. Men at jenter etter en viss alder. Poenget var ikke fra når av.

Skjønte'n! :-)

Måtte bare erte deg litt! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som du vil! Jeg har ingen grunn for å debattere dette - noen har litt hår - andre har det ikke - uansett kan de fleste damer med litt hår fjerne det enkelt og smertefritt med en pinsett. Det er ikke noe mer å snakke om!

Men da Prozac sa dette - dog med andre ord - så startet denne "debatten" (legg merke til at jeg her har utelatt "saklig"). Utrolig komisk at det går an å få så mye ut av så lite.....

Hei!

Debatten ble startet ved at en viss innsender forsøkte å få oss til å tro at det var vanlig for kvinner å være plaget av hår på brystet. Jeg skriver "plaget" fordi disse hårene oppleves som et problem, som må fjernes.

Det er sikkert ikke noe galt for en kvinne å ha maskuline trekk i form av hårvekst på brystene. Men at det ikke er galt, betyr ikke at det er slik de aller fleste kvinner har det.

Jeg fremholder fremdeles at de fleste kvinner ikke trenger å ta bort hår fra brystene.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...