Gå til innhold

Hår på puppene


Gjest Ikke undertegnet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Hei!

Av respekt for den som startet denne tråden, bør du kanskje unngå å være ufin. Det er heller ikke min skyld om/at du føler deg angrepet av det faktum at det vanligste for kvinner er ikke å ha maskulin hårvekst på brystet (ev. brystene).

Når kvinner tar bort disse hårene, er det å anta at de oppleves som et problem. Siden jeg ikke har direkte kjennskap til hvordan det er å være med en kvinne som har innslag av uønsket hårvekst på brystene, vet jeg ikke om slike hår er et reelt problem -- slik at en ønsker å fjerne dem.

Du kan kanskje si mer om dette? :)

Vennlig hilsen

Det vanligste for kvinner er ikke å ha MASKUNLIN hårvekst på brystene. Men det dukker opp noen hårstrå her og der, som man napper vekk med pinsett lett og ledig, for det ekke mange av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Scholar

    101

  • Goliath

    32

  • snilen

    29

  • Prozak

    23

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Debatten dreier seg om hva som er vanligst for kvinner: å ha en hårvekst på brystene som en ønsker å ta nappe bort eller ikke å ha dette "problemet" i det hele tatt.

Hvordan du klarer å trekke inn "skjegg" i denne debatten, er en gåte for dem som har fulgt med.

Vennlig hilsen

debatten dreier seg om det er "normalt" å ha hår eller ikke sant, ikke om det er normalt å ville nappe dem ut eller ikke...

for om vi hadde debattert om det hadde vært normalt å nappe ut eller ha et ønske om å nappe ut disse hårene eller ikke, da hadde vi jo allerede godtatt det faktum at det er ganske vanlig å ha et par hårstrå på brystene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er mulig at du bruker "pupp" etc. De fleste barn gjør det. Jeg forbeholder meg retten til å unngå infantil språkbruk, jeg snakker derfor om bryst, og med følgende paradigme:

et bryst - brystet - flere bryst - brystene

Kfr. brystkreft. Ikke *puppekreft

Vennlig hilsen

tenkte det var greit å spørre, og da var pupp et ord som umulig kunne misforstås... brystet derimot er jo mer flertydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for den eneste grunnen til å fjerne hårstrå er at det å beholde dem ville være maskulint???

jeg skulle akkurat til å si det samme!

noen menn MANGLER jo faktisk hår på brystet. de er helt umaskuline dem stakkars. tenk om de blir tatt for å være feminine av den grunn! kanskje vi bør donere bort hårstråene våre som vi napper fra brystene, og gi dem til menn som behøver å lime hår på sitt bryst?

så blir vi normale alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Av respekt for den som startet denne tråden, bør du kanskje unngå å være ufin. Det er heller ikke min skyld om/at du føler deg angrepet av det faktum at det vanligste for kvinner er ikke å ha maskulin hårvekst på brystet (ev. brystene).

Når kvinner tar bort disse hårene, er det å anta at de oppleves som et problem. Siden jeg ikke har direkte kjennskap til hvordan det er å være med en kvinne som har innslag av uønsket hårvekst på brystene, vet jeg ikke om slike hår er et reelt problem -- slik at en ønsker å fjerne dem.

Du kan kanskje si mer om dette? :)

Vennlig hilsen

på samme måte som at menn synes det er et problem å ha hår i ansiktet, og derfor fjerner det.

eller er det kun menn som ønsker å være mer feminine som barberer seg i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Om vi forholder oss til det denne "Prozak" faktisk skriver, så hevder han/hun at "det" er helt vanlig. "Det" må rimeligvis referere tilbake til innholdet i det første innlegget... see?

Nå er det mulig at du med dette forsøker å si Prozak mente noe annet enn det han/hun skrev. Ok, det er godt mulig at Prozak ikke klarte å uttrykke seg.

I så fall er jeg enig med deg: det er veldig vanlig for kvinner med et maskulin trekk å fjerne dette trekket.

Vennlig hilsen

Siden du sikkert fører regnskap i denne konkurransen om verdens lengste tråd, så kan du jo også lage en kjapp statistikk basert på de damene som har svart på denne tråden?

jeg tipper femti-femti som har og ikke har opplevd et par hårstrå på brystene. og dermed er det vel ganske vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

En slik avtale har jeg aldri inngått. Jeg ville aldri finne på å ignorere en av våre minste... :)

Vennlig hilsen

Jo, det er nettopp det du har gjort og jeg er overhode ikke noe fornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Mari

Hei!

Det er godt mulig at du har en såpass omfattende hårvekst at du føler at du må holde dette skjult for din mann.

Vennlig hilsen

Tror du jeg er alene om det? Ingen kvinner er stolte av å ha "Hår på Brøstet", det er forbeholdt dere gutta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Jeg beklager - Kritikeren skulle ikke vært nevnt i denne sammenhengen.

H*n har en helt annen skrivestil, og er neppe samme person som de øvrige nickene jeg nevnte.

Det var en fyr ved navn Tristamento her for en stund siden som sannsynligvis også er samme fyr.

Han drev også og maste om fastlege, og at du måtte gå grunnskolen om igjen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

*S*

Apropos "litt" - tror du det er _der_ problemet hans ligger?

Det burde vel være stuerent å stå frem med det, nå som "selveste" Enrique Iglesias også har stått frem, syns du ikke? *S*

Eh, nå falt jeg litt av her. Hva er det Enrique Iglesias har stått fram med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sikkert fører regnskap i denne konkurransen om verdens lengste tråd, så kan du jo også lage en kjapp statistikk basert på de damene som har svart på denne tråden?

jeg tipper femti-femti som har og ikke har opplevd et par hårstrå på brystene. og dermed er det vel ganske vanlig?

Kjære venn,

er dette "argumentet" ditt seriøst ment? Eller forsøker du bare å vise at du ikke vet noe om krav til metode?

Som sagt tidligere: mitt innlegg var ikke ment som et angrep på maskuline kvinner. Jeg ville bare korrigere et feilaktig inntrykk av at så å si de fleste kvinner har abnorm hårvekst på brystene.

Det er således ingen grunn for deg å reagere irrasjonelt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nettopp det du har gjort og jeg er overhode ikke noe fornærmet.

Hei!

Det er trist at du skal ta det på den måten. Hadde jeg visst at dette var et ømtålig tema for deg, skulle jeg ikke ha våget meg frempå med den påstand at ikke alle kvinner har så mye hårvekst på brystene at de må gå aktiv til verks for å fjerne dem.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på samme måte som at menn synes det er et problem å ha hår i ansiktet, og derfor fjerner det.

eller er det kun menn som ønsker å være mer feminine som barberer seg i ansiktet?

Hei!

Mange vil nok oppleve det som feminint dersom mannen ikke har skjeggvekst i det hele tatt. Ikke sant?

Og mange vil oppleve det som lite feminint med hårvekst på brystene. Men noen unntak fins sikkert -- så ikke fortvil! :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenkte det var greit å spørre, og da var pupp et ord som umulig kunne misforstås... brystet derimot er jo mer flertydig.

Hei!

Da er det jo rart at en snakker om brystkreft, og ikke puppekreft.

Tror heller ikke "pupp" er et ord som til vanlig brukes i bøker med humanbiologi som tema.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Hei!

Da er det jo rart at en snakker om brystkreft, og ikke puppekreft.

Tror heller ikke "pupp" er et ord som til vanlig brukes i bøker med humanbiologi som tema.

Vennlig hilsen

DOL er et diskusjonsforum for folk flest, ikke for forskere innen humanbiologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

debatten dreier seg om det er "normalt" å ha hår eller ikke sant, ikke om det er normalt å ville nappe dem ut eller ikke...

for om vi hadde debattert om det hadde vært normalt å nappe ut eller ha et ønske om å nappe ut disse hårene eller ikke, da hadde vi jo allerede godtatt det faktum at det er ganske vanlig å ha et par hårstrå på brystene...

Hei!

På hvilken bakgrunn kan du bestemme hva debatten handler om?

Jeg tar innsenderen alvorlig og forholder meg til det hun opphavlig skrev.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanligste for kvinner er ikke å ha MASKUNLIN hårvekst på brystene. Men det dukker opp noen hårstrå her og der, som man napper vekk med pinsett lett og ledig, for det ekke mange av dem!

Hei!

Det er godt mulig at dette dukker opp hos noen kvinner -- men jeg har ikke sett noe bevis for at dette er noe flertallet av kvinner har som problem.

Det utelukker ikke at du / de kvinnene du kjenner har dette "problemet". Men det utelukker heller ikke at det fins kvinner som ikke er slik stilt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at du har fortalt at du er uten drifter og aldri har hatt kjønnslig omgang med kvinner, er det nærliggende å kalle deg kjønnsløs, kanskje endog evnukk. Vi kan lese her hva det har ført til, men har likevel det håp om at du så langt råd er, har et "fullverdig" liv.

Med vennlig hilsen

Hei!

Nå snakker du visst over deg. Men ikke fortvil: ta heller en tur til fastlegen. Hun/han vil da kunne få deg innlagt raskest mulig.

Paranoya kan visstnok helbredes.

God bedring!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du seriøst at et eller to hårstrå er maskulint?

Hei!

Jeg mener at det er mer maskulint med to hårstrå på brystene (rundt brystvortene) enn INGEN hårstrå (på samme sted).

Du er kanskje av en annen mening? Ok, du er i din fulle rett til å oppleve hår på brystene som feminint.

Smaken er jo som baken... :)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dine kvinner napper ikke øyenbryn heller? Barberer ikke legger, bikinilinje og under armer.

Jaja, noen liker det naturlige;-)

Hei!

Her tar du feil: mange kvinner barberer legger etc. Men flertallet av kvinner jeg vet om er ikke plaget av hårvekst på brystene.

Din erfaring med kvinner tilsier kanskje noe annet? Ok.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...