Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kina-venter

Vi er også i august-gruppen, men har registreringsdato helt i slutten av måneden og regner IKKE med at vi kommer med i neste gruppe. Klarer liksom ikke helt å forestille meg det. Kanskje litt pessimistisk for tiden? Håper ihvertfall vi snart får litt flere opplysninger/rykter.

Gjest Kina-venter

Vi er også i august-gruppen, men har registreringsdato helt i slutten av måneden og regner IKKE med at vi kommer med i neste gruppe. Klarer liksom ikke helt å forestille meg det. Kanskje litt pessimistisk for tiden? Håper ihvertfall vi snart får litt flere opplysninger/rykter.

Heia Kinaventer:)

Jeg skjønner at du blir pessimist av denne "evindelige" ventingen. Jeg kjenner meg igjen. En slutter liksom å forvente, fordi en ikke orker nye skuffelser. Men det var jo virkelig tildeling for hele juni og juli forrige gang hos VB, så jeg skulle vel tro at dere er med neste gang. Jeg har snakket med VB og de har fortalt meg at vi er 4 på august, og da er vel dere i den gruppen tenker jeg. Ikke at jeg vil gi falske forhåpninger til deg.

Jeg krysser armer og bein for dere!!

HA EN LYKKELIG NY VENTEDAG!!

Snart er vi der i alle fall:)

Gjest Kina-venter

Heia Kinaventer:)

Jeg skjønner at du blir pessimist av denne "evindelige" ventingen. Jeg kjenner meg igjen. En slutter liksom å forvente, fordi en ikke orker nye skuffelser. Men det var jo virkelig tildeling for hele juni og juli forrige gang hos VB, så jeg skulle vel tro at dere er med neste gang. Jeg har snakket med VB og de har fortalt meg at vi er 4 på august, og da er vel dere i den gruppen tenker jeg. Ikke at jeg vil gi falske forhåpninger til deg.

Jeg krysser armer og bein for dere!!

HA EN LYKKELIG NY VENTEDAG!!

Snart er vi der i alle fall:)

Du har så rett, så rett. Tør liksom ikke håpe, så da stopper jeg liksom alle videre tanker. Vi er ikke i VB men i Inor, og alle i august-gruppen er registert helt i slutten av august. Vi får vel snart noen indikasjoner fra APC og de andre yahoo-gruppene tenker jeg. Godt vi kn følge hverandre disse siste ukene.

Annonse

Hei.

Er med i august gruppen med registreringsdato 13 august.Helt utrolig at det begynner å nærme seg. Merker at stressnivået øker hver dag ;-) men det er jo ok stress. Vi bruker AF

Hei Marben og alle andre

Vi er i juligruppa til AF - LID 20.07.03 og fikk "nesten" tildeling forrige uke!! Vi vet at vi er nestemann ut - i og med at de aller fleste med denne LID fik tildeling ligger vi nok helt på toppen av bunken til CCAA!!

Håper tildelingene våre kommer veldig snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...