Gå til innhold

Hvordan gjenkjenne en depresjon ?

Anbefalte innlegg

Gjest vil finne svaret....

Hei føler meg bånn i bøtta for tiden.

Alt er kjedelig, jeg er bare sur, grinete og bitter. Har lite energi, klarer ikke å slanke meg, de som kjenner meg og hvordan jeg egentlig er vil nok si at de ikke kjenner igjen livlige, sprudlende, glade og utadvendte meg.

Jeg har gått hjemme i snart 2 år siden jeg har fått tvillinger....

jeg føler det er utrolig tøft, og det er lite tid og rom for egne interesser...

jeg er glad i dem, men er dritt lei denne tilværelsen...

barna var svært etterlengted og kom til verden med hjelp av kunstig befruktning.

Jeg så for meg at jeg skulle klare å kose meg og tusle med ting og tang når jeg gikk hjemme, men dette er jo tragisk kjedelig.

Jeg har generelt en tendens til å kjede meg lett da...

Så jeg prøver å finne ut om jeg bare kjeder meg og finner denne hverdagen lite inspirerende , - eller om jeg har fått en depresjon, som gjør at jeg mister gløden og interessen for ting...?

Noen som kan hjelpe ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141004-hvordan-gjenkjenne-en-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg tror jeg kanskje ville prøvd å forandre litt på livssituasjonen min. Gjøre noe som vil gi deg mer impulser utenfra. Kanskje ungene kan begynne helt eller delvis hos en dagmamma eller i en barnehage, så du kan jobbe litt igjen. Det er selvfølgelig vanskelig og si om du har en depresjon, men å være hjemme med to små er ingen spøk, og utslitthet kjennes ofte som en depresjon. Jeg ville i hvertfall ikke gått til legen og fått medisiner mot depresjon før jeg hadde gjort visse forandringer. Så kan en se om ting blir bedre eller om du fortsatt føler deg deprimert. Bare noen tanker fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...