Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Hva går det ut på?

Oj, det er det jammen ikke helt lett å svare på selv om jeg har gått til slik behandling i over 2 år. En psykomotorisk behandler er utdannet fysioterapeut og har en 2-årig (tror jeg) tillegsutdannelse. Godkjent innenfor det norske helsevesenet, og mange av dem jobber "sammen" med psykologer og psykiatere på f.eks. ulike sentre for psykoterapi, eller de kan ha egne praksiser. En psykomotorisk behandler jobber med helheten mellom kropp og psyke mer enn andre fysoiterapeuter. Og mange med angst og depresjoner vet jeg har fått hjelp. Virkningen etter en behandling kan være enorm. Og det er rett og slett ganske vanskelig og helt begripe hvorfor for en amatør som meg. Men er det noen som kan hjelpe meg litt her? Vil tro at det er mange her som har erfaringer og det hadde vært interessant å høre deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141009-behandling/#findComment-885602
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...