Gå til innhold

Maler papir etc. til ICBF Colombia

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerstorm

Vi håper på å finne en godkjenning fra BUFA i posten om ikke så altfor lenge.

Vi har vært igjennom en adopsjonsprosess for et par år siden. Så jeg lurte bare på om det har vært noen endringer mhp maler for:

- venneanbefaling

- billedpresentasjoner

- følgebrev som skal med søknaden.

Tenkte at vi kunne sette i gang venner med skriving av venneanbefalinger allerede, slik at de får litt tid på seg.

Billedpresentasjonen er vi også ferdige med, men det kunne vært greit å vite om det har kommet noen nye instrukser om hvordan denne også skal være.

Noen som kan hjelpe meg som akkurat har sendt papirer til ICBF i Colombia?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141023-maler-papir-etc-til-icbf-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trebarnmamsen

hei, kan ikke svare deg 100% sikkert. Men vi har adoptert 3 ganger (første gang vi sendte papirer til Colombia var høst 1998, siste gang vinter 2003) og hver gang har vi brukt samme maler. De er også like for ICBF og private (foruten søknadsskjemaet som du får fra AF). Så jeg er ganske så sikker på at du kan bruke det du har brukt før!

LYKKE TIL!

Hei

Tror det er noen justeringer både i fht. venneanbefalingene og også i forhold til følgebrevet. Kan ikke helt huske hva jeg leste om det her inne ganske nylig, men tror ikke endringene var store.

Hvis du følger den gamle malen og de skriver det på pc kan du jo bare få vennene til å justere litt hvis det ser nødvendig ut?

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...