Gjest ensomvilsejournalensin Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Vet jeg har krav på innsyn i journdal,men har jeg også krav på den. Spurte om journalen min,men ble nektet. Det er jo meg det handler om,mitt liv! 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 De aller fleste har krav på innsyn i journalen, men ikke krav på å få den utlevert eller få ting strøket. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Sykehuset er forpliktet til å opprette, ha og lagre din journal. Du kan derfor ikke få med deg orginalen. Derimot har du rett til kopi av hele journalen. 0 Siter
Gjest ensomvilsejournalensin Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Sykehuset er forpliktet til å opprette, ha og lagre din journal. Du kan derfor ikke få med deg orginalen. Derimot har du rett til kopi av hele journalen. Dette gjelder også fra DPS? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Dette gjelder også fra DPS? Det gjelder _alle_ helsejournaler i sykehus, poliklinikk, DPS, allmennlege, gynekologi, kirurgi, barnepsykiatri osv osv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.