cathlin Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Hvis jeg ikke er 1000 ganger bedre til i morgen skal jeg f*** meg begynne på den fantastisk virkningsfulle cipralexen igjen, så får den oppblåste-dritt-psykologen si hva han vil. Det er mitt liv! Jeg vil sove, jeg vil ikke hyle ned i en pute hele dagen. Jeg vil ikke være så fordømt anspent! Skremselspropaganda, vik fra meg! Jeg er lei! 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg synes absolutt du burde begynne på Cipralex igjen. Psykologen din er ikke helt god, han. Jeg husker godt den tiden før jeg fikk medisiner da jeg lå å hylte. Det var for jævlig. Sånn skal ingen ha det! 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Kjære Cathlin! Hold ut, om det blir for gale for deg kan du jo begynne igjen på cipralex. Men hold kontakt med behandleren din. Klem fra 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg synes absolutt du burde begynne på Cipralex igjen. Psykologen din er ikke helt god, han. Jeg husker godt den tiden før jeg fikk medisiner da jeg lå å hylte. Det var for jævlig. Sånn skal ingen ha det! Det kan da ikke være psykologens valg at du ikke skal gå på cipralex.Hvis du synes det hjelper deg så begynn på det igjen. Jeg er veldig fornøyd med den medisinen. En slik psykolog hadde jeg blitt skikkelig sur på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.