Gå til innhold

Vil slutte med Cipralex men psykiater vil ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest jente som trenger råd

Hei! Jeg går på 400mg Lamictal og 20mg cipralex.. etter jeg begynte på Cipr.ble jeg veldig trøtt..konstant.. vil gjerne prøve meg uten den. Begynte i august, ting ble litt bedre, men etter jeg kom meg ut av et helvete forhold lysnet alt for meg.. det har nå vært slutt i 4måneder. Min psykiater vil ikke at jeg skal slutte før event. ved juletider.Har i samsvar med henne trappet ned til 15mg og det går kjempe bra!! jeg vil ikke trosse hennes behandling, men har så lyst å slippe å bruke cipralex. Er så lei medisiner, mangler sex lyst, reagerer med trøtthet av cipr. og mer likegyldig enn uten medisinene.. kan jeg forlange at hun skal følge meg med nedtrapping og slutte med cipralexen?? Jeg bruker medisiner for borderline diagnose

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...