Gå til innhold

Vi har blitt foreldre!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mattias1365380379

6

• vivrik

2

• Lengsel1365380312

2

• nedtelling

2

Hei!

Ja, det er veldig deilig, og litt rart (-:

Det kan jo hende vi møtes i Bogota på veien hjem! Vi skal ikke til San Andres eller noe annet sted, fordi vi ikke får lov til å forlate Medellin før alt er godkjent i rettsapparatet, og da tror jeg vi er klare for å komme oss hjem (-:

Klem fra

Hei!

Send meg gjerne et skrytebilde. Du finner adressen min på Colombialista. Håper vi treffes i Bogota, hadde vært koselig. Vi venter i spenning på beskjed om når vi får reise.

Klem fra

Annonse

Nei så flotters!!! Jeg er ikke innom her så ofte lenger, så det var nesten tilfeldig at jeg så innlegget ditt!!

Gratulerer så mye som mor!! Velkommen etter i gjengen som har 15-20 års stadig bekymringer foran seg, og masseviss av kos og no å glede seg over hver eneste dag!!! :o) Begynn å spare til moped!

Vi koser oss også veldig sammen med bajasen vår, som øyeblikkelig blir 6 måneder. Du verden som tiden flyr!!!!!!

Lykke til med familielivet Mattias, det er herlig!

Mattias1365380379

Nei så flotters!!! Jeg er ikke innom her så ofte lenger, så det var nesten tilfeldig at jeg så innlegget ditt!!

Gratulerer så mye som mor!! Velkommen etter i gjengen som har 15-20 års stadig bekymringer foran seg, og masseviss av kos og no å glede seg over hver eneste dag!!! :o) Begynn å spare til moped!

Vi koser oss også veldig sammen med bajasen vår, som øyeblikkelig blir 6 måneder. Du verden som tiden flyr!!!!!!

Lykke til med familielivet Mattias, det er herlig!

Hei!

Koselig å se at du koser deg med junior!!!

Vi gleder oss veldig til å reise og hente ham hjem, men har foreløpig nok med å kjøpe barnevog, bilsete+++ så mopeden får vi nok ta etterhvert (-:

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...