Gå til innhold

Jeg er så lei....

Anbefalte innlegg

Gjest så tungt...

Har vært innlagt utallige ganger før, og er nokså lei av å sitte innelåst på psyk. avdeling en plass borti gokk der jeg ikke kjenner noen. Ble utskrevet i januar. har klart meg bra siden da, men når kommer nedoverbakkene... Det skal ingenting til for å bringe meg ut av balanse, jeg har ingen selvkontroll eller styrke til å holde meg oppe lengre...

Det er gått så langt at jeg sitter og leser om overdosering på nettet...går til psykolog en gang i uka, men har i det siste avbestilt... føler meg for sliten og lei... og ikke vil jeg innlegges.. er jeg rett og slett lei av livet? vet ikke hva jeg skal gjøre, en dag legger jeg kanskje ikke medsinpakken ifra meg igjen...

uff...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141217-jeg-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...