Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ny her på Dol, men har fulgt spent med en stund. Dette er et spennende nettsted for adopt.prat. Ekstra gøy å lese om tildelinger og hentereiser. Skal selv adoptere fra Thailand. Papirene ble sendt Bangkok i februar. Er det flere her som venter tildeling fra Thailand??

Verdens Barn har gitt en ca ventetid på 6-8 mnd, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Er det andre som har erfaring med Thailands ventetider ?? Er det så uforutsigbart som V.B sier ??

Ønsker kontakt med andre som skal eller har adoptert fra Thailand. Er det noen som ønsker å utveksle e-mail adresse ??

Mange hilsner fra en ny på Dol

Skrevet

Hei, og velkommen hit!

Vi er i gang med adopsjon nr 2 fra Thailand (venter i disse dager på svar fra Region Øst). Dere har mye å glede dere til: Thailand er et fantastisk land å adoptere fra, og barna er (selvsagt) verdens nydeligste :o) Men, som du er inne på, ventetidene er veldig uforutsigbare. Forrige gang ventet vi kun få uker før tildelingen kom, men så tok det hele 8 1/2 mnd før vi fikk reise å hente vår skjønne minimann (19 mnd ved henting). Men, han var vel verd all ventingen!!! Vi kom hjem i slutten av november 2002.

Jeg har for øyeblikket ikke tilgang til min anonyme mailkonto, så legg gjerne ut din, så kan jeg sende deg en mail.

Ønsker dere masse lykke til med prosessen! Dere har spennende tider foran dere...

Blir hygeglig å slå følge med deg på veien :o)

Hilsen

Skrevet

Vi kom hjem i juni med vår lille fei (thailandsk kjælenavn). Han var da en gutt på 17 mnd. Har nå fylt to og er selvsagt verdens skjønneste.

Sender deg gjerne en mail om du legger ut addressen din her.

Skrevet

Hei!

Vi har og adoptert fra Thailand. Han er nå snart 3 1/2 år og er en deilig gutt. Vi ventet ca 3 mnd før vi fikk tildeling og ca 6 mnd til vi kunne hente han hjem i slutten av Sept 2002. Han var da 1 år og 11 mnd, nesten 2 år. Alt har gått veldig bra og koser oss med det som følger alderen for en sunn liten gutt.

Vi skal ikke adoptere igjen, for nå har vi tre deilige barn og ta vare på.

Lykke til!

Koselig med kontakt. Her er mailadr min: [email protected]

Med hilsen

Skrevet

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger !! Jeg vil gjerne ha kontakt og legger nå ut min mail-adresse til de som vil sende meg noen ord.

[email protected]

Vennlig hilsen en ny på Dol

Skrevet

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger !! Jeg vil gjerne ha kontakt og legger nå ut min mail-adresse til de som vil sende meg noen ord.

[email protected]

Mail er sendt:-)

Skrevet

Mail er sendt:-)

Så hyggelig, grot. Men jeg har ikke mottatt den..... Ser på mail adr min at "K"-en er ikke blitt "rød" som resten av adressen. Kan det være at du har oversett den "K"-en?

mailadr : [email protected]

Prøv igjen....

Skrevet

Så hyggelig, grot. Men jeg har ikke mottatt den..... Ser på mail adr min at "K"-en er ikke blitt "rød" som resten av adressen. Kan det være at du har oversett den "K"-en?

Prøv igjen....

Nå fikk jeg med K-en din. Mail er i farta nå,men siden det ikke bare ble ett bilde så kan det ta litt tid før du har den.

Skrevet

Prøv igjen....

beklager...mente "blå"....

Mail adr blir markert med blått. Ser at det ikke skjedde denne gangen heller...Husk K først foran josefs..... Lett å overse siden resten av adressen er skrevet med blått..

...teknikkens verden....

Skrevet

beklager...mente "blå"....

Mail adr blir markert med blått. Ser at det ikke skjedde denne gangen heller...Husk K først foran josefs..... Lett å overse siden resten av adressen er skrevet med blått..

...teknikkens verden....

Ble mye frem og tilbake dette, men kan du bekrefte å ha mottatt den nå??

Skrevet

Ble mye frem og tilbake dette, men kan du bekrefte å ha mottatt den nå??

Beklager, grot. Har ennå ikke fått den...... Mailen virker i hvert fall, for jeg har fått en annen mail. Hva har skjedd ?? Kan du sende meg din adresse, så kan jeg sjekke om jeg får sendt til deg....

Skrevet

Beklager, grot. Har ennå ikke fått den...... Mailen virker i hvert fall, for jeg har fått en annen mail. Hva har skjedd ?? Kan du sende meg din adresse, så kan jeg sjekke om jeg får sendt til deg....

Det var da mer enn rart for jeg gikk inn og kopierte addressa som du hadde skrevet. Fatter ikke helt dette. Send meg en mail på denne addressa du, så prøver vi igjen.

[email protected]

Skrevet

[email protected]

funka med underline'en :o)

Skrevet

funka med underline'en :o)

Hei Sibadulla.

Takk for mail og flotte bilder. Mail er sendt deg tilbake.....

Skrevet

Hei og velkommen hit !

Hyggelig med flere Thailandsøkere :-)

Vi har et søskenpar fra Thailand, som vi kom hjem med i oktober 2000.

Thailand er et flott land å adoptere fra, og våre erfaringer er gode.

Når det gjelder ventetider så stemmer nok det at det varierer veldig. Vi fikk tildeling bare 12 dager etter at papirene ble sendt og reiste nøyaktig 6 mnd. senere.

Men bare noen måneder før vår tildeling, var ventetidene på 6 og 10 mnd, så her kan det skje endringer.

Ønsker dere masse lykke til med venteprosessen!

[email protected]

Ta kontakt om du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...