Gjest crv Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei Jeg tror vi ligger ganske likt ann, vi har ventet 4 mnd i BUFA nå og håper jo at en godkjenning ikke er så veldig langt unna. Synes det er skremmende stille,men håper at de som får godkjenning sier fra. Nok om det. Ser at du forbereder papirer, vet du sikkert hva vi trenger av div. ? Sist begynte jeg å ordne og da vi fikk brev fra VB viste det seg at det hadde blitt flere nye ting, da var det bare å begynne på nytt. Hadde vært greit å vite hva vi trenger så kunne jeg også pusle med det i disse ventetider. Er dere også VB? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141267-noraf%C3%B8rr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Åååå, så gøy med noen som ligger nesten likt med oss. Joda, vi bruker VB vi også. Og vi venter på godkjenneing fra SBF Øst (de behandler søkerne fra nord også i en overgangsperiode). Vi regner med å få godkjenning før påske - og jeg kjenner at jeg går rundt og tror at den kommer allerede denne uka ) Vi snakket med saksbehandler sist uke - og da var vår sak den eldste de hadde .... så det var den som stod for tur nå. De ventet bare på at BUFA skulle sende over våre gamle papirer. Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle stresse og være utålmodig denne gangen *ler* Så sitter jeg likevel her og tenker - planlegger - har funnet fra papirene fra forrige gang - ser på kalenderen - osv. Så derfor har jeg jo sånn smålig begynt med dokumentene. Jeg sjanser på at mye er likt fra forrige gang (søknaden vår ble den gang sendt til Kina i mai -01). Noen vi kjenner her i byen sendte sin 2ndre søknad til Kina i februar i år - og de sa at det ikke var noen nytt i forhold til sist .... - Har bestillt søknadsskjema fra politiet vedrørende attestene. Venter med å sende det inn til vi har fått godkjennelsen. - Har bestillt fødselsattester fra Folkeregisteret. - Har funnet fram bilder til bildepresentasjonen, samt sendt inn de filmene vi hadde liggende. Det kan jo hende at det er noe bra på dem ) - Har skrevet "Application for Inter-Country Adoption". Brukte malen fra sist - og det er jo fort gjort å gå inn å endre på denne. - Har skrevet attesten som arbeidsgiver skal skrive under på (men venter med signering) til vi har fått godkjenningen - Har funnet fram vigselsattesten og passene som skal tas notarialbekreftet kopi av, men venter med å gå til NP til vi har alt samlet med oss. Det er jo flere underskrifter som også skal notarialbekreftes. - Har på planen at vi skal gå å ta passbilder. - Har ikke bestillt legetimer ennå, men teller på knappene hver eneste dag *ler igjen* Sist ventet vi lengst på legetimene - og det blir sikkert slik denne gangen også. De øvrige dokumentene vil jeg tro vi greier å ha klare i løpet av 2-3 dager. Hvis du vil ha "personlig kontakt" - skriv til meg på [email protected] Vi bor nordpå, men det har du vel allerede skjønt?! hilsen og klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141267-noraf%C3%B8rr/#findComment-887377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.