Kinesermor Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Har forsøkt tidligere, men er det "noen der ute" som har reg. i CCAA i løpet av oktober. Selv har vi 28/10, så vi er veldig spent hvordan CCAA fortsetter å tildele månedene. Men uansett så nærmer det seg, og jeg lurte på om det er noen andre DOLere som vil gi livstegn fra seg? Ellers er det jo spennende å se når og hva som kommer i neste tildelingsrunde, ryktene er mange, særlig fra USA....men det er vel bare å vente og se! 0 Siter
Gjest kinasommer Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hei, Vi er registrert 8. oktober via Verdens Barn. Er også veldig spent på når vi får tildeling... 0 Siter
Gjest snart4 Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vi er registrert 28 oktober også. Er med i adopsjonsforum. 0 Siter
Jie Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Vi er registrert 28 oktober også. Er med i adopsjonsforum. Hei på deg !! Jeg ville bare si at det var moro å se at det er deg som nå bruker mitt gamle "nick". Jeg skiftet,..da vi nå er en komplett familie og har fått nr.4 :-)) Håper det går fort for dere også. Lykke til videre Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.