Gå til innhold

Hva skjer hvis vi flytter ?

Anbefalte innlegg

Gjest litchi

Søknaden vår ligger hos region Øst, håper på godkjenning om et par måneder. Nå er jeg blitt bedt om å søke en jobb i en liten by i nærheten av Oslo (hvor vi nå bor). Vi har lenge snakket om å flytte til dette stedet, og jeg vet ikke om vi kan la sjangsen gå fra oss dersom jeg altså skulle få jobben. (Men jeg får vondt i magen bare ved tanken på å flytte herfra, enda jeg er helt sikker på at vi får det bra der vi kommer, og antagelig bedre enn nå på sikt).

Hvilke konsekvenser får det for søknaden - må vi utredes på nytt på nytt bosted eller kan vi bare melde fra ny adresse, uten at det får noen stor betydning ? Vi kommer uansett ikke til å flytte før lenge etter vi er godkjent og søknaden er sendt til Kina, men før vi får tildeling.

Noen her som har vært i samme situasjon ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141370-hva-skjer-hvis-vi-flytter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen problem! Vi flyttet etter tildeling, men i god tid før henting (ventet 8 1/2 mnd på reisebeskjed). Vi informerte om ny adresse og nytt telefonnr. til VB og måtte i tillegg levere ny fotopresentasjon av boligen (innvendig og utvendig) som VB sendte til Thailand.

Lykke til med ev. søkeprosess og med valgene deres!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...