Gå til innhold

Nå reiser vi snaaaaart!!!

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312
Skrevet

Endelig kom beskjeden om overtagelse! Vi får vår lille gullgutt den 12. april!!!

Så nå er det bare å svinge seg rundt og gjøre de aller siste forberedelsene!

God helg alle sammen!

Klem fra

Skrevet

Da må jeg få ønske dere en riktig god tur på deres livs reise.:o))

Håper alt går etter forventningene..

Skrevet

Såååå flott!!!! Da er det ikke lenge igjen og det er bare å starte nedtellingen for dere også!!

Deilig beskjed å få ikke sant!

Vi mailes og snakkes før du reiser.!!

Helgeklem fra

Skrevet

Så flott å endelig få en dato å forholde seg til :-). Lykke til på ferden mot prinsen!

Klem fra

Skrevet

Herlig Lengsel...

Endelig kan dere sette dere på flyet, nyte de siste dagene som enslige, men med barn ventende i Colombia.

Riktig riktig god tur til Colombia, kos dere masse på turen og ikke minst med deres lille gutt...

Hilsen

Colombiamamma
Skrevet

Riktig god tur!!!

Da måtte dere ikke ventet så lenge på reisebeskjed likevel .-)

Kos dere med de siste forbredelsene

Vi mailes!

Klem fra

Skrevet

God tur. Kanskje vi snakkes. Vi skal overta i Medellin 14.april.

Lykke til...

Skrevet

Endelig en dato å forholde seg til. God tur og lykke til med prinsen.

Tok det lang tid fra tildeling til dere fikk vite når dere reiser?

Lengsel1365380312
Skrevet

Endelig en dato å forholde seg til. God tur og lykke til med prinsen.

Tok det lang tid fra tildeling til dere fikk vite når dere reiser?

Hei!

Vi fikk tildeling forrige onsdag - og beskjed om overtagelse i dag - dvs 9 dager!

Siden vi ventet så lenge på beskjed om distrikt, så kjennes det veldig, veldig morsomt at ting skjer raskt nå! I dag er det 3 uker og 2 dager siden vi fikk distrikt! Så jeg føler det virkelig er tempo - men jeg henger veeldig godt med i svingene!

God helg! (Det VET jeg at jeg skal ha!!!)

Klem fra

Skrevet

Hei Lengsel!

Vi har også fått dato for overtakelse.... Også vi får vår lille skatt 12. april.

Når reiser dere? Vi reiser lørdag 10. april fra Oslo via Paris til Bogota. Reiser videre til Cali søndag.

Kanskje vi tar samme fly?

Klem fra

Skrevet

Riktig god tur lengsel. Da er datoen for det store øyeblikket kommet. Jeg gledere meg masse med dere. Skal tenke på dere den 12 april (c: lykke til!

Stor klem fra

Skrevet

Riktig god tur lengsel. Da er datoen for det store øyeblikket kommet. Jeg gledere meg masse med dere. Skal tenke på dere den 12 april (c: lykke til!

Stor klem fra

Ønske dokk lykke til med både overtagelse og opphold !!

Skrevet

Ønsker dere en god tur, og lykke til med alle reiseforberedelser

Skrevet

Så spennende!

Lykke til med de siste forberedelsene og god tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...