Gå til innhold

Gym Form Plus fra TV Shop.. Virker det?


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Satt og så på TV-shop (hehe, ikke le ;) her om dagen og så en reklame for Gym Form Plus, tror jeg det var..

Det var sånn dingseboms med masse sånne "sugekopper" som man festa rundt på kroppen, og så sendte en liten boks elektriske impulser ut i disse, slik at musklene arbeida. Man fikk altså trent musklene uten å "gjøre" fysisk arbeid selv..

Er dette noe å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg anbefaler å ikke kjøpe slike "fantastiske" apparater. De fungerer dårlig og setter etterhvert motivasjonen din på en alvorlig prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare virker det IKKE,men det er også farlig for kroppen...kroppen for jo tross alt elektrisk puls gjennom seg og det kan ikke komme noe godt ut av det.

Prøvde det der en gang og etterpå var jeg kvalm,svimmel og helt "ødelagt", anbefaler ikke dette alså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...