Gå til innhold

Jippiiii, nå reiser vi snart!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 12. april får vi se vår lille skatt for første gang og holde han i armene våre - ENDELIG!!!!!

Blir skjelven og får tårer i øyekroken bare jeg tenker på det.

Vi gleder bare noe helt vanvittig!!!! Tenk, vi er i mål......

Lykke til videre alle sammen som venter.

Skrevet

Ønsker dere en god tur til Cali.. må være en enorm følelse å endelig skal få treffe go gutten..

Vi mailes :o))

Skrevet

Så herlig Walderama :-) Gled dere til turen til Cali og kos dere. Hvor skal dere bo?

Vi bodde på Hotel Stein når vi var der. Uansett nå er det ikke lenge til dere får holde han i armene....... gled dere til en uforglemmelig tur :-)

Hilsen

Colombiamamma
Skrevet

Sååå flott!

Har sendt deg svar på mailen

:-)

En riktig god tur fra meg du vet

Lengsel1365380312
Skrevet

Er det ikke en fantastisk følelse???!!

Siden vi har distrikt Bogotá, trenger vi ikke å reise fra Oslo før 11/4, så vi sees ikke på nedoverturen... Men det kan jo veldig godt hende at vi sees på turen hjemover - for da må jo dere også stoppe opp i Bogotá!?

I dag har jeg vært på en supershopping og handlet inn det jeg vet (og tror...) jeg trenger! Nå går tiden fort fram til avreise!! (Håper jeg, da....)

Lykke til i aller siste innspurt! Tenker på dere!

Klem fra

Skrevet

riktig god tur Walderama og lykke til i Colombia. Ønsker dere alt godt!

Vennlig hilsen

Skrevet

Ønske dokk en fantastisk tur og lykke, lykke til med både "fødselen" og oppholdet !!

thuva1365380402
Skrevet

Vil få ønske dere en riktig god tur på deres livs reise. Lykke til.

Gjest alegre
Skrevet

God tur til Cali.

2.påskedag er en flott dag å bli foreldre på...vi fikk datteren vår andre påskedag 2000 (men det var 24.04) nettopp i Cali. I november 2002 var vi tilbake i Cali for å hente en lillebror.

Lykke til!

Mvh

Skrevet

Vil ønske dere en god tur, og lykke til med alle reiseforberedelser.

Dere har fått en nyyyydelig gutt, og det blir helt sikkert stort å få treffe han for første gang :-)

Skrevet

Så flott, endelig skal det bli deres tur også!!! Ha en riktig goood tur over Atlanteren og kos dere masse i vakre Colombia!

Mattias1365380379
Skrevet

Hei!

Riktig god tur til Cali og J.A!

Håper det ikke drøyer alt for lenge før vi kan dra også, gleder meg noe helt vanvittig (-:

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...