Gå til innhold

Stygge feite folk!

Anbefalte innlegg

Gjest Perifekti
Skrevet

Gikk du på?

Jeg vedder på at alle hissige og/eller småfeite damer(og noen menn) iler til for å lese dette innlegget for å svare krasst på det.

Hvorfor blir dere/vi så innmari provosert av innlegg som er negativ til fedme?

Og HVORFOR(som jeg leste i tidligere fedmeinnlegg) benektes det at usunne vaner og dårlig kosthold(og derav ofte fedme), fører til økt talg & svette & fettutskillelse i porene slik at hud, hår og valker blir fort fett/fettete?

Dette er medisinsk bevist, samme hvilken vidundershampo du bruker.Uavhengig av om du vasker håret annenhver dag.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

4

• nanna

1

• Dorthe

1

• fresja

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Var det du som skrev det innlegget lenger ned?

Og hvor vil du med dette....?

Engang noen kilo for mye, men idag sylfide..... :)

Og hva har du imot de som har noen kilo extra?

Gjest bjelke
Skrevet

Hvorfor blir du så provosert over folk som blir provosert over innlegg som er ment å skulle provosere?

Gjest Perifekti
Skrevet

Var det du som skrev det innlegget lenger ned?

Og hvor vil du med dette....?

Engang noen kilo for mye, men idag sylfide..... :)

Og hva har du imot de som har noen kilo extra?

Hvilket innlegg?

Jeg har ikke skrevet noe fedmeinnlegg i dag(bare spør webbern s)

Jeg er rund i kantene selv, og har ingenting imot tykke mennesker.Men jeg noterer fakta.Noe galt i det?

Overskriften på dette innlegget var mer en spøk(ironi) for å skaffe intressenter ; )

Hva jeg vil med innlegget? Diskutere, bl.a hvorfor vi reagerer så sterkt på fedmeinnlegg at vi benekter fakta.

Gjest Perifekti
Skrevet

Hvorfor blir du så provosert over folk som blir provosert over innlegg som er ment å skulle provosere?

Provosert? tja ikke akkurat det, men jeg synes det er rart at vi skal benekte medisinske fakta, uavhengig om innlegget var skrevet for å provosere.

Jorda er like rund selv om vi skulle ønske den var flat.

Annonse

Gjest Perifekti
Skrevet

*gjesp*

At du gidder- sjuke sjel.

Trøtt? da kan det komme av at du har spist for mye usunn mat, nemlig ; )

Gjest bjelke
Skrevet

Provosert? tja ikke akkurat det, men jeg synes det er rart at vi skal benekte medisinske fakta, uavhengig om innlegget var skrevet for å provosere.

Jorda er like rund selv om vi skulle ønske den var flat.

Skjønner nå at du ville ha oppmerksomhet. :-)

Men vis meg de medisinske faktaene du snakker om da. Jeg har ikke så mye erfaring med å være overvektig selv.

Gjest bjelke
Skrevet

Eller som Herman Friele sier - søvnighet er bare et symptom på for lavt koffeininntak. *s*

Gjest Perifekti
Skrevet

Skjønner nå at du ville ha oppmerksomhet. :-)

Men vis meg de medisinske faktaene du snakker om da. Jeg har ikke så mye erfaring med å være overvektig selv.

Hm,hm og hm.Jeg har ikke de medisinske fata for hånden, men har lest dette flere ganger(og jeg tror på alt jeg leser...)

Om jeg leter på google så finner jeg sikkert noe etterhvert, men du kan få lete sjæl om du vil.

Gjest Retter meg selv!
Skrevet

Hm,hm og hm.Jeg har ikke de medisinske fata for hånden, men har lest dette flere ganger(og jeg tror på alt jeg leser...)

Om jeg leter på google så finner jeg sikkert noe etterhvert, men du kan få lete sjæl om du vil.

"medisinske fakta"

Gjest bjelke
Skrevet

Næh, er ikke så interessert. Folk må få se ut hvordan de vil for meg.

Gjest Perifekti
Skrevet

Eller som Herman Friele sier - søvnighet er bare et symptom på for lavt koffeininntak. *s*

Ja selvsagt!

Men for mye eller for lite av "ett eller annet" er det iallefall, det kan vi være enige om ; )

Annonse

Gjest Rusle
Skrevet

Er ikke negativ til innlegg om fedme, men det er måten det legges fram på som ofte er på en nedrakkende måte.

Det samme gjelder innlegg som kritiserer magre folk.

Både overvekt og undervekt er skadelig og det skal ikke stikkes under en stol.

Gjest bjelke
Skrevet

Ja selvsagt!

Men for mye eller for lite av "ett eller annet" er det iallefall, det kan vi være enige om ; )

Jeg tror personlig at trøtthet generelt kommer av for lite søvn.

Gjest Sylfiden
Skrevet

Heller feit enn dum i huet slik du virker.

Skrevet

Hvilket innlegg?

Jeg har ikke skrevet noe fedmeinnlegg i dag(bare spør webbern s)

Jeg er rund i kantene selv, og har ingenting imot tykke mennesker.Men jeg noterer fakta.Noe galt i det?

Overskriften på dette innlegget var mer en spøk(ironi) for å skaffe intressenter ; )

Hva jeg vil med innlegget? Diskutere, bl.a hvorfor vi reagerer så sterkt på fedmeinnlegg at vi benekter fakta.

Ikke noe sånt, altså lurte bare på hva du ville med innlegget!

Var rund i kantene, er ikke det nå lenger (litt ufrivillig slanking, som student)

Var bare at jeg lurte på om det var du som skrev det "mobbeinnlegget" fra igår ikke no annet!

Gjest Perifekti
Skrevet

Ikke noe sånt, altså lurte bare på hva du ville med innlegget!

Var rund i kantene, er ikke det nå lenger (litt ufrivillig slanking, som student)

Var bare at jeg lurte på om det var du som skrev det "mobbeinnlegget" fra igår ikke no annet!

Har du adressen til det innlegget, finner det ikke.

Må jo sjekke da, ettersom noen skriver mistenkelig likt meg(nysgjerrig).

Skrevet

Kan jo hende at man bare er trøtt og da!!!

Er dette noe du er sykelig opptatt av eller?

Er fornøyd jeg nå da, skulle gjerne ha hatt litt ekstra, da jeg fryser mere en før!!!

Men så er det også snakk om HVOR mye overvekig du er da!

Om man skal snakke om hva som er sunn overvekt og undervekt, og hva som er ikke...

Gjest Perifekti
Skrevet

Heller feit enn dum i huet slik du virker.

Takker ærbødigst, det kom fra rette kjeften!

Forøvrig virker de ikke som den skarpeste kniven i skuffen selv heller!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...