Gjest ikke nå, nei Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Nei, faktisk ikke!Om du har en hormonlidelse så er dette høyst sannsynlig årsaken til din tørre hud+hår.Mange hormondiagnoser sørger for uttørking av hud og hår, da du ikke nyttegjør deg stoffene på normal måte. Hmm. Det har aldri noen av legene mine fortalt meg. Hvor har du dette fra? Kunne vært interessant å lese mer om dette. Det er flere forskjellige typer hormonelle diagnoser som kan føre til overvekt, så det hadde vært spennende å lese! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg er tynn og har fett hår enda jeg er 35 år. Får nok være glad for at jeg ikke er feit da, for da hadde det vel dryppet fett av håret mitt ;-) 0 Siter
Gjest Uffamegsann Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg er tynn og har fett hår enda jeg er 35 år. Får nok være glad for at jeg ikke er feit da, for da hadde det vel dryppet fett av håret mitt ;-) Det hadde det nok*s*, for det er _nesten_ det det gjør på skikkelig smellfeite folk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.