Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble veldig skuffet over kvaliteten på papiret. Ligner på et reklameblad og bildene kommer dårlig frem. Frister ikke til å ta vare på lenger, synes jeg!

Jeg er helt uenig. Jeg synes det nye papiret er bedre enn det gamle - gir mer følelse av kvalitet.

Tidligere var bladene mer glanset. Det gav meg assosiasjoner til reklame.

Men smaken er jo som kjent ulik...

Jeg ble veldig skuffet over kvaliteten på papiret. Ligner på et reklameblad og bildene kommer dårlig frem. Frister ikke til å ta vare på lenger, synes jeg!

Enig med deg. Likte mye bedre den gamle utgaven jeg også. Bildene av de søte små gjør seg bedre på blankt papir synes jeg. Men mange skjønninger var det jo denne gangen også:-)

Enig! Trodde først det var reklame og det var såvidt det ikke havnet i søpla -før jeg så logoen. Papirkvaliteten syntes jeg ikke noe om.

Syntes også den var "tynn" denne gangen.

Håper på mer innhold neste gang.

Jeg syns heller ikke noe særlig om papirkvaliteten, syns bildene ble uklare og dunkle.

Logoen og ny lay-out liker jeg da! :o)

MVH

Annonse

Gjest Mor Nord

Jeg likte bladet kjempegodt! Mange flotte bilder og interessante artikler. Mye bedre enn tidligere, da det bare var fargebilder på de første og de siste sidene.

Ser det er mer omfangsrikt enn tidligere også, 36 sider...

Enig!

Godt ubestrøket papir gir meg en følelse av kvalitet. Det glansede papiret synes jeg rett og slett virker billig.

Hei!

Jeg likte det nye bladet kjempegodt! Flott grafisk profil - og fint med flere fargebilder. Det eneste dumme med matt papir er at bildene ikke blir like godt gjengitt som på glossy papir...

Vi har forøvrig med bilde av en liten thailender på bildehilsen-sidene :o)

Hilsen stolt mamma,

Hei!

Jeg likte det nye bladet kjempegodt! Flott grafisk profil - og fint med flere fargebilder. Det eneste dumme med matt papir er at bildene ikke blir like godt gjengitt som på glossy papir...

Hilsen stolt mamma,

Ååå, jeg lurte på om den lille Thai-sjarmøren "tilhørte" en DOL-er.

Sånn en fin liten gutt! :o)

MVH

Annonse

Gjest ChiengMai

Hei!

Hilsen stolt mamma,

Jeg så det nok, men tenkte jeg ikke ville kommentere det hvis du ikke sa noe selv. De er nå bra skjønne, disse thaiprinsene! :-)

Gjest litchi

Hei!

Hilsen stolt mamma,

Nå måtte jeg finne frem bladet igjen, for å titte på den lille prinsen !

Nydelig liten gutt ! Mer er det ikke å si om den saken.... :)

Nå måtte jeg finne frem bladet igjen, for å titte på den lille prinsen !

Nydelig liten gutt ! Mer er det ikke å si om den saken.... :)

Tusen takk :o)

Litchi er forøvrig noe av det beste minimannen vet! Han har en imponerende litchispising-teknikk som han "hadde med seg" fra smilets land :o)

Hei!

Hilsen stolt mamma,

Såå flott han er- minimannen deres :o)). Kjempenydelig !!!!

Skjønner godt at du er stolt mamma !!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...