Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går lå VB-bladet i postkassa hos oss oxo :o)

Jeg syns den nye layouten var flott. Fint med mye farger og bilder. Syns kanskje at nytt fra samarbeidslandene har blitt litt "kjedelig" - og ja, det kunne godt ha vært litt mer "krydder" i form av dikt e.l.

Ellers liker jeg godt at det er en del raportasjer/artikler som går litt grundig inn i temaene - og i så henseende var bladet som kom i går veldig bra :o)

Papirkvaliteten syns jeg var helt grei - har egentlig ikke tenkt så mye over den :o))

fra

Fortsetter under...

Ja, nå har vi her i nord også fått bladet. Syns det var både flott og innholdsrikt. Men litt tynt papir, kanskje.

Flott med fargebilder og mange gode artikler denne gang. Især leste jeg med interesse om de to familiene som har fått barn fra Sør - Afrika og artikkelen om det å få et litt eldre barn.

Way to go, VB!

Hilsener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...