Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De hjerteligste gratulasjoner med godkjennelsen, sibadulla! Og gratulerer med 3 års dagen til minimannen! Ønsker lykke til videre på veien mot en liten søster eller bror.

Masse hilsener fra

Tusen takk, Mamta! Spennende tider fremover - selv om det kan ta sin tid. Det er lange ventetider på Thailand for tiden.

Klem fra

Gratulerer sååå mye med godkjennelsen !!

Et skritt videre.........

En stooor gratulasjon til gebursdagsbarnet også...

Mange hilsner fra meg

Takk så mye, Sawassdee! Blir fint å ha følge med deg fremover, selv om dere jo ligger noen måneder foran oss :o)

Klem fra

Gratulerer med godkjenningen!!!

Snart er dere mamma og pappa til ett barn til :-)

Gratulerer også med vell overstått bursdag :-)

Ja, tenk det... rart å tenke på i grunn - at vi er i gang igjen... Føles veldig bra, selv om det er lange ventetider på Thailand for tiden. Tusen takk for gratulasjoner!

Klem fra

Gjest Hilsen en som har mange spørsmål ang. regionskontorene

Gratulerer med godkjenningen!!!

Vi venter på region Vest, søknad mottat der 10 mars. Tror rutinene kommer på plass snart i Regionene og at mange får klarsignal!!

Lykke til videre!

Vårhilsen

Jeg bare lurer på hvordan du vet når søknaden er registrert i region Vest. Har du fått et brev (har forstått av innlegget lenger nede at det ikke er rutine i reg. Vest)eller har du ringt? Pleier de å sende ut brev om at det nå er ca 3 uker igjen?

Hei på deg!

Gratulerer med godkjennelsen og med bursdagen til minimannen! Håper dere hadde en flott dag!

Lykke til med den nye ventetiden! Jeg tar forresten gjerne imot et bilde av minimannen! Hint-hint...

Vi har forresten sendt søknadspapirene til Region Midt-Norge og venter spent på hvor lang tid det tar der.

Klem fra

Annonse

Hei på deg!

Gratulerer med godkjennelsen og med bursdagen til minimannen! Håper dere hadde en flott dag!

Lykke til med den nye ventetiden! Jeg tar forresten gjerne imot et bilde av minimannen! Hint-hint...

Vi har forresten sendt søknadspapirene til Region Midt-Norge og venter spent på hvor lang tid det tar der.

Klem fra

Takk! Lenge siden sist - mail sendt :o)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...