Gå til innhold

Sendte liten gave, har ikke hørt noe..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest så det så!!!

Kan jo hende at de ikke har hatt anledning til å sende noe ennå, at de er fri for takkekort f.eks. Spesielt siden du var så sent ute! Mange bestiller kort så de har akkurat nok til de som de har fått gave hos. Tror ikke at det er noen som regner med at det skal komme gaver over et halvt år etter konfirmasjonen!

Du kan jo ringe dem og spørre om de har fått gaven! kan jo ha blitt borte i posten også!

Det å få en tenåring til å sende ut takkekort kan ta sin tid. (Det tar jo ofte tid med voksne folk også. Bare ta etter et bryllup som eksempel)

Som forrige innskriver også sa. Du var jo grådig seint ute du også...La han få litt tid på seg.

Gjest takk for svar

Det å få en tenåring til å sende ut takkekort kan ta sin tid. (Det tar jo ofte tid med voksne folk også. Bare ta etter et bryllup som eksempel)

Som forrige innskriver også sa. Du var jo grådig seint ute du også...La han få litt tid på seg.

Sent ute siden jeg ikke visste at han hadde konfirmert seg før jeg fikk julebrev av dem...

Sent ute siden jeg ikke visste at han hadde konfirmert seg før jeg fikk julebrev av dem...

Ja, ja, men det er jo lov til å følge litt med da. Man kan vel ikke forvente at familie, venner og bekjente skal holde DEG oppdatert på hva som skjer, hvem som har bursdag, når noen gifter seg eller konfirmerer seg.

Annonse

Gjest vær blid

Ja, ja, men det er jo lov til å følge litt med da. Man kan vel ikke forvente at familie, venner og bekjente skal holde DEG oppdatert på hva som skjer, hvem som har bursdag, når noen gifter seg eller konfirmerer seg.

Skal si du var sur...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...