Gå til innhold

Bør vi kaste muslimene ut av Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At Imamene i stor grad lider av en deformitet kalt spaltet tunge blir vel også mer og mer kjent blant folk flest....

Jepp, og dess hardere benektet av deres etterplaprere og tallerkenslikkere på den sosialistiske venstresiden.

Lurer på hva fan de tror de får ut av dette.

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Mr Kahn

41

• Goliath

13

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er uinteressant hva du mener om meg i denne sammenhengen. Diskuter sak - ikke person!

Problemet er bare at det er umulig å diskutere sak med deg, da din person ikke evner å diskutere saklig. Derfor en aldri så liten forespørsel om mer saklig opptreden av din person.

"......................"

Skrevet

Problemet er bare at det er umulig å diskutere sak med deg, da din person ikke evner å diskutere saklig. Derfor en aldri så liten forespørsel om mer saklig opptreden av din person.

"......................"

...du har i hvert fall ikke noe problemer med å komme med uinteressante kommentarer om alt annet enn det som diskuteres.

Det kan jeg sikkert overse i fremtiden.

Skrevet

...du har i hvert fall ikke noe problemer med å komme med uinteressante kommentarer om alt annet enn det som diskuteres.

Det kan jeg sikkert overse i fremtiden.

...om alt det som ikke diskuteres, er vel mer rigtig å si. Men du er jo også en smule paranoid da, i tillegg til at du ikke er interessert i å i det hele tatt høre på oppfordringer. Men overse det vi ikke gidder å legge oss opp i, det klarer de aller fleste av oss :-)

"......................"

Skrevet

Det er opp til deg å mene hva du vil - så lenge du diskuterer sak og ikke person.

Her er det jo deg som skriker "marxister" til 99% av verdens befolkning.

Skrevet

Nah, jeg tar gjerne en debatt på det også jeg. Jeg kan garantere deg at du vil bli ydmyket - der også.

Du har allerede bevist at du ikke aner hva det betyr.

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Retorikken er vel å anse som et symtom på den bisarre argumentasjonen. Å foreslå å kaste ut samtlige muslimer syns jeg er for outrert til at det kan tas seriøst.

Enig, og godt sagt!:-)

laguna1365380434
Skrevet

I så fall har du meldt deg ut av enhver seriøs debatt om emnet.

Å? Du mener selv du er moderat?

Jeg synes sammenligningen er ytterst adekvat.. Du kunne sikkert fått æresmedlemskap i Vigrid når som helst, for dette, og flere andre innlegg.

På den annen side setter jeg pris på din oppriktighet rundt disse temaene. Ingen kan kalle deg snikbrun iallefall, det skal du ha..

Derfor stusser jeg selvsagt litt på at du ikke tar snauskallesammenligningen min som et kompliment, rett og slett.

Men du har kanskje ikke kommet helt ut av skapet enda?

Skrevet

Her er det jo deg som skriker "marxister" til 99% av verdens befolkning.

...minner meg litt om mattelæreren som sa til klassen: «-dere er så dårlige at 90 prosent av dere vil stryke til eksamen-», hvorpå poden på bakerste benk repliserte: «-HAH - så mange er vi ikke engang-»!

«99 prosent»...har du trukket fra de 60.000 som dør hver dag av sult da, heller?

*rister oppgitt på hodet*

Skrevet

...minner meg litt om mattelæreren som sa til klassen: «-dere er så dårlige at 90 prosent av dere vil stryke til eksamen-», hvorpå poden på bakerste benk repliserte: «-HAH - så mange er vi ikke engang-»!

«99 prosent»...har du trukket fra de 60.000 som dør hver dag av sult da, heller?

*rister oppgitt på hodet*

Jeg foreslår du bruker søk funksjonen og leter etter innlegg med ord som "marxist" skrevet av deg den siste måneden, hvis du skulle trenge overbevisning.

Skrevet

Å? Du mener selv du er moderat?

Jeg synes sammenligningen er ytterst adekvat.. Du kunne sikkert fått æresmedlemskap i Vigrid når som helst, for dette, og flere andre innlegg.

På den annen side setter jeg pris på din oppriktighet rundt disse temaene. Ingen kan kalle deg snikbrun iallefall, det skal du ha..

Derfor stusser jeg selvsagt litt på at du ikke tar snauskallesammenligningen min som et kompliment, rett og slett.

Men du har kanskje ikke kommet helt ut av skapet enda?

Jeg tror neppe du kommer noen vei med denne formen for sjikane. Du makter ikke engang å provosere meg til å kommentere det engang.

Jeg vet hva jeg er og hva jeg står for.

Skrevet

Jeg foreslår du bruker søk funksjonen og leter etter innlegg med ord som "marxist" skrevet av deg den siste måneden, hvis du skulle trenge overbevisning.

...hvis jeg skulle lete etter ett eneste fornuftig svar fra deg. Er du så livredd for å skrape i overflaten på denne glætte Marienlyst-propagandaen?

Du kan like godt venne deg til tanken; husguden Arafat er snart en detronisert kjeltring, akkurat som Honecher, Ceausescu, Hoxsa, Stalin, Hitler, Pol Pot og resten av den totalitære familien.

Og med ham faller hele dette palestina-våset sammen som et korthus. Vi skriver 2004, og middelalderen er forbi.

Skrevet

Jeg tror neppe du kommer noen vei med denne formen for sjikane. Du makter ikke engang å provosere meg til å kommentere det engang.

Du skriver: "Jeg vet hva jeg er og hva jeg står for."

Ja, det gjør vi også.

Du har bare byttet ut "jøder" med "muslimer".

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Du kunne ikke tenke deg å forklare det da?

For meg ligner det nemlig mistenkelig på andre ismer vi har hørt om før.. Om det er så langt i fra, hva består forskjellen i?

Jeg tror faktisk ikke det er mulig å lese innleggene dine som annet en mørkebrunt pisspreik. Sorry.

Om du ikke ønsker å stå frem som en idiot som skriver mørkebrunt pisspreik, må du jobbe seriøst med å formulere deg skriftlig.

laguna1365380434
Skrevet

Du skriver: "Jeg vet hva jeg er og hva jeg står for."

Ja, det gjør vi også.

Du har bare byttet ut "jøder" med "muslimer".

Her er faktisk jeg og du helt enige.

Jeg makter i allefall ikke å lese dette på noen annen måte.

Skrevet

...hvis jeg skulle lete etter ett eneste fornuftig svar fra deg. Er du så livredd for å skrape i overflaten på denne glætte Marienlyst-propagandaen?

Du kan like godt venne deg til tanken; husguden Arafat er snart en detronisert kjeltring, akkurat som Honecher, Ceausescu, Hoxsa, Stalin, Hitler, Pol Pot og resten av den totalitære familien.

Og med ham faller hele dette palestina-våset sammen som et korthus. Vi skriver 2004, og middelalderen er forbi.

Du skriver: "akkurat som Honecher, Ceausescu, Hoxsa, Stalin, Hitler, Pol Pot og resten av den totalitære familien"

Du glemte Sharon i rekken av dine idoler.

Skrevet

Her er faktisk jeg og du helt enige.

Jeg makter i allefall ikke å lese dette på noen annen måte.

Hei,

Det er dog viktig å huske på at Mr Kahn på ingen som helst måte representerer "jødene" eller det israelske folk.

De bør ikke bli svertet av hans innlegg.

Du har helt rett - det han skriver er identisk med nazisme, bare med en folkegruppe forbyttet med den andre.

Trist.

Med vennlig hilsen

laguna1365380434
Skrevet

Hei,

Det er dog viktig å huske på at Mr Kahn på ingen som helst måte representerer "jødene" eller det israelske folk.

De bør ikke bli svertet av hans innlegg.

Du har helt rett - det han skriver er identisk med nazisme, bare med en folkegruppe forbyttet med den andre.

Trist.

Med vennlig hilsen

Ingen fare! Jeg betviler ikke at Kahn stiller i egen klasse...;)

Skrevet

Her er nok et eksempel på en handling der det står muslimer bak.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221703

Dette er sivile uskyldige menn som ikke har noe med selve krigen i Irak å gjøre.

Jeg lurer på hvordan verden ville reagert om f.eks amerikanere gjorde noe slikt med muslimer?

Skrevet

Du anklager meg for det samme, samt marxisme, og nå også personangrep.

Du burde gå svært stille i dørene når det gjelder påstander om personangrep Sør.

Du har blant annet nettopp skrevet at Grip og Mr. Kahn er rasister, og du benytter en hver anledning til å komme med personkarakteristikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...