Gå til innhold

Bør vi kaste muslimene ut av Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. kunne du slutte med å gruppere folk etter folkegruppe/hudfarge, og gjøre det etter handling, så hadde vi sluppet hele problematikken.

Det er nettopp handlingen jeg legger til grunn - deretter hvem som utfører disse handlingene.

Det er ikke "andres skyld" at muslimer er så til de grader overrepresentert i statistikken over internasjonale terrorister.

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Mr Kahn

41

• Goliath

13

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du burde gå svært stille i dørene når det gjelder påstander om personangrep Sør.

Du har blant annet nettopp skrevet at Grip og Mr. Kahn er rasister, og du benytter en hver anledning til å komme med personkarakteristikker.

Ja, og hva så?

Når de skriver åpenbart rasistisk vrøvl, så er de rasister.

At du/de ikke vil stå ved det er en annen sak.

Skrevet

Det er nettopp handlingen jeg legger til grunn - deretter hvem som utfører disse handlingene.

Det er ikke "andres skyld" at muslimer er så til de grader overrepresentert i statistikken over internasjonale terrorister.

Nei, akkurat som "kristen" og "mann" ikke er en handling, så er ikke "muslim" det heller.

Tappert forsøk av deg, Goliath, men mislykket atter en gang.

Skrevet

Nei, akkurat som "kristen" og "mann" ikke er en handling, så er ikke "muslim" det heller.

Jeg tror du misforstår noe, sør. Det er jo ikke slik at alle kommunister, nazister eller muslimer løper rundt og slår folk i hodet hele tiden. De er helt vanlige folk, men er tilhengere av en totalitær ideologi.

Det må derfor være tillatt å gjøre oppmerksom på konsekvensene av disse svinske, totalitære ideologiene..

Det har selvsagt ikke noe med rasisme å gjøre.

Skrevet

Jeg tror du misforstår noe, sør. Det er jo ikke slik at alle kommunister, nazister eller muslimer løper rundt og slår folk i hodet hele tiden. De er helt vanlige folk, men er tilhengere av en totalitær ideologi.

Det må derfor være tillatt å gjøre oppmerksom på konsekvensene av disse svinske, totalitære ideologiene..

Det har selvsagt ikke noe med rasisme å gjøre.

Nei, det er ikke det. Akkurat som ikke alle kristne gasser jøder.

Kom gjerne til poenget...

Skrevet

Nei, det er ikke det. Akkurat som ikke alle kristne gasser jøder.

Kom gjerne til poenget...

Jødene er ikke representanter for en totalitær ideologi. De forsøker derimot å få til en demokratisk øy i et hav av islamsk undertrykking, terror og nød.

Annonse

Skrevet

Jødene er ikke representanter for en totalitær ideologi. De forsøker derimot å få til en demokratisk øy i et hav av islamsk undertrykking, terror og nød.

Hvis du først skal begynne å holde folk kollektivt ansvarlige, så er det neppe noen tvil at en større prosentandel av jøder har drept muslimer enn prosentandelen av muslimer som har drept jøder. Heldigvis så er det veldig få som deg, som lider under en slik kommunistisk tankegang.

Skrevet

Ja, og hva så?

Når de skriver åpenbart rasistisk vrøvl, så er de rasister.

At du/de ikke vil stå ved det er en annen sak.

Du er virkelig ynkelig du Sør....

Skrevet

Tappert forsøk på hva?

jeg har ikke gjort noe annet enn å vise til fakta og virkligheten.

At du har store problemer med å forholde deg til nettopp den (virkligheten), er nok noe du bare får forsøke å lære deg å leve med.

Skrevet

*gjesp*

Unnskyld - jeg mente selvfølgelig en trøtt ynkling...:-)

Gjest fyttikatta
Skrevet

Vi ønsker heller ikke slike rasister som deg.

Skal vi deportere deg også?

Mange muslimer er tross alt akkurat like norske som deg, så hvis de kan deporteres kan du deporteres.

"Skal vi deportere deg også?"

Hva er egentlig problemet ditt, Sør ? Jeg tror du trenger mental hjelp snarest. Det er alvorlig ment. Du har ikke vondt av å følge alminnelig folkeskikk.

Skrevet

Vi ønsker heller ikke slike rasister som deg.

Skal vi deportere deg også?

Mange muslimer er tross alt akkurat like norske som deg, så hvis de kan deporteres kan du deporteres.

Skal vi få det bedre i Norge, så tror jeg vi med fordel kunne deportert deg til Israel.

Da får vi det som vi ønsker - et Norge uten Sør.

Og du får det som du ønsker - en grov og nesten umenneskelig straff til alle Israelere.....

Annonse

Skrevet

"Skal vi deportere deg også?"

Hva er egentlig problemet ditt, Sør ? Jeg tror du trenger mental hjelp snarest. Det er alvorlig ment. Du har ikke vondt av å følge alminnelig folkeskikk.

Det var vel Mr Kahn som foreslo vi skulle begynne med deportasjoner. Jeg ser ikke at det er bedre enn det jeg foreslår.

Skrevet

Det var vel Mr Kahn som foreslo vi skulle begynne med deportasjoner. Jeg ser ikke at det er bedre enn det jeg foreslår.

Jeg synes mitt forslag var mye bedre!

To fluer i en smekk:-)

Skrevet

Du kunne ikke tenke deg å forklare det da?

For meg ligner det nemlig mistenkelig på andre ismer vi har hørt om før.. Om det er så langt i fra, hva består forskjellen i?

Jeg tror faktisk ikke det er mulig å lese innleggene dine som annet en mørkebrunt pisspreik. Sorry.

Om du ikke ønsker å stå frem som en idiot som skriver mørkebrunt pisspreik, må du jobbe seriøst med å formulere deg skriftlig.

Hvordan du oppfatter meg er uinteressant. Hvis du ikke evner å diskutere uten å sjikanere motstanderen, så overlater jeg det til redaksjonen.

Skrevet

Du skriver: "akkurat som Honecher, Ceausescu, Hoxsa, Stalin, Hitler, Pol Pot og resten av den totalitære familien"

Du glemte Sharon i rekken av dine idoler.

Sharon er en lovlig valgt statsminister i en demokratisk stat. Ingen av de øvrige kan skrytre av en liknende legitimitet.

Men det overrasker meg ikke at du overser dette.

Skrevet

Her er nok et eksempel på en handling der det står muslimer bak.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221703

Dette er sivile uskyldige menn som ikke har noe med selve krigen i Irak å gjøre.

Jeg lurer på hvordan verden ville reagert om f.eks amerikanere gjorde noe slikt med muslimer?

Ja, jeg har sett dette, og det er selvsagt prisen for å opptre sivilisert mot barbarer. De skulle fått smake sin egen medisin, slik Hitler og Hirohito fikk. Gi dem et Dresden, Hiroshoma og Nagasaki, og et ultimatum:

Kapitulér - eller ta følgende.

Skrevet

Sharon er en lovlig valgt statsminister i en demokratisk stat. Ingen av de øvrige kan skrytre av en liknende legitimitet.

Men det overrasker meg ikke at du overser dette.

Israel er "demokratisk" på samme måte som apartheidstaten Sør Afrika var "demokratisk".

Skrevet

Israel er "demokratisk" på samme måte som apartheidstaten Sør Afrika var "demokratisk".

Tja...de nærmer seg jo en situasjon hvor man rett og slett må innse at muslimene overtar makten i Israel gjennom flertall, og at det bærer mot en ny runde forfølgelser og deportasjon av jøder.

Alternativet er jo å holde bestanden av muslimer under kontroll inne i Israel, men det er jo heller ikke så lett...som vi ser.

Vi har altså en situasjon hvor muslimene kan benytte demokratiet i den hensikt å avvikle det. Muslimsk flertall er uforenelig med demokrati, som overalt ellers i verden.

En lignende situasjon som den vi vil være i....om 30-40 år, kanskje før. Om vi ikke våkner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...