Gå til innhold

Godkjent i BUFA....endelig!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

GRATULERER som statsautoriserte foreldreemner :o)

Så flott at den kom akkurat nå .... nå som tålmodighetsstrikken var tøyd til det maksimale.

Ett skritt videre - det er vel verd en feiring!

Hvor skal dere adoptere fra?! Er det første barnet?!

Vi venter og venter på godkjenning fra SBF region øst - Hver dag er en evig jakt på postmannen *ler*

hilsen fra

GRATULERER som statsautoriserte foreldreemner :o)

Så flott at den kom akkurat nå .... nå som tålmodighetsstrikken var tøyd til det maksimale.

Ett skritt videre - det er vel verd en feiring!

Hvor skal dere adoptere fra?! Er det første barnet?!

Vi venter og venter på godkjenning fra SBF region øst - Hver dag er en evig jakt på postmannen *ler*

hilsen fra

Vi skal adoptere fra Kina - og dette er nr. 2. Jeg er egentlig "nojo" men måtte bytte nick pga. noe feil på PC'n....

Annonse

Vi skal adoptere fra Kina - og dette er nr. 2. Jeg er egentlig "nojo" men måtte bytte nick pga. noe feil på PC'n....

Ex.Nojo - da ble det straks mer kjent *ler*

Der lå i tildelingsgruppa soran oss sist - hvis jeg ikke husker helt feil?! Dere i april-gruppa og vi i mai-gruppa (2001).

Hvilken forening bruker dere?!

Kanskje vi bli i samme gruppe denne gangen - men da må postmannen ha godt nytt med seg i dag :o)

klem fra

Ex.Nojo - da ble det straks mer kjent *ler*

Der lå i tildelingsgruppa soran oss sist - hvis jeg ikke husker helt feil?! Dere i april-gruppa og vi i mai-gruppa (2001).

Hvilken forening bruker dere?!

Kanskje vi bli i samme gruppe denne gangen - men da må postmannen ha godt nytt med seg i dag :o)

klem fra

Vi bruker AF - og ja, vi var en måned foran dere forrige gang. Er jo litt artig å følges ad denne gangen også.

En riktig god påske - håper dere får brev før ferien dere også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...