vestavinn Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 I dag kom godkjennelsen - etter 4,5 mnd. i ventekø!!!! Hadde ikke mer tålmodighet igjen, så dette passa fint! YESSSSS! 0 Siter
siro Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Gratulerer med godkjenningen! Vi er registert i BUFA rundt 21. desember. Kan vel vente rundt månedskiftet mai/juni, tenker jeg. Gratulerer igjen og lykke til videre med prosessen! mvh 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Gratulerer så mye med godkjenningen. Hvor skal dere adoptere fra? 0 Siter
Gjest crv Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Grattis med godkjenning. Lykketil videre GRATULERER så mye ! Dette var herlig å høre, da ser vi at det nærmer seg noe for vår del også! GOD PÅSKE ,deilig å slippe å ergre seg over BUFA i påsken. Hilsen 0 Siter
zitrus Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Gratulerer! Deilig følelse. Nå er det bare å sette igang med neste økt. Lykke til. 0 Siter
jks 77 Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Gratulerer så mye med godkjenningen!!! Og lykke til med papirinnsamlig!! 0 Siter
tevil Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Gratulerer så mye med godkjenningen!! Får håpe det "løsner" for alle dere andre som venter på godkjenning også!! 0 Siter
Noraførr Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 GRATULERER som statsautoriserte foreldreemner ) Så flott at den kom akkurat nå .... nå som tålmodighetsstrikken var tøyd til det maksimale. Ett skritt videre - det er vel verd en feiring! Hvor skal dere adoptere fra?! Er det første barnet?! Vi venter og venter på godkjenning fra SBF region øst - Hver dag er en evig jakt på postmannen *ler* hilsen fra 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Gratulerer med godkjenningen. Et skritt videre i riktig retning. Lykke til videre i prosessen. 0 Siter
rao Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Gratulerer såå masse med godkjenninga !! Lykke til videre ) Klem fra 0 Siter
vestavinn Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 GRATULERER som statsautoriserte foreldreemner ) Så flott at den kom akkurat nå .... nå som tålmodighetsstrikken var tøyd til det maksimale. Ett skritt videre - det er vel verd en feiring! Hvor skal dere adoptere fra?! Er det første barnet?! Vi venter og venter på godkjenning fra SBF region øst - Hver dag er en evig jakt på postmannen *ler* hilsen fra Vi skal adoptere fra Kina - og dette er nr. 2. Jeg er egentlig "nojo" men måtte bytte nick pga. noe feil på PC'n.... 0 Siter
Noraførr Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Vi skal adoptere fra Kina - og dette er nr. 2. Jeg er egentlig "nojo" men måtte bytte nick pga. noe feil på PC'n.... Ex.Nojo - da ble det straks mer kjent *ler* Der lå i tildelingsgruppa soran oss sist - hvis jeg ikke husker helt feil?! Dere i april-gruppa og vi i mai-gruppa (2001). Hvilken forening bruker dere?! Kanskje vi bli i samme gruppe denne gangen - men da må postmannen ha godt nytt med seg i dag ) klem fra 0 Siter
vestavinn Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Ex.Nojo - da ble det straks mer kjent *ler* Der lå i tildelingsgruppa soran oss sist - hvis jeg ikke husker helt feil?! Dere i april-gruppa og vi i mai-gruppa (2001). Hvilken forening bruker dere?! Kanskje vi bli i samme gruppe denne gangen - men da må postmannen ha godt nytt med seg i dag ) klem fra Vi bruker AF - og ja, vi var en måned foran dere forrige gang. Er jo litt artig å følges ad denne gangen også. En riktig god påske - håper dere får brev før ferien dere også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.