Gå til innhold

Flott hentereise beskrivelse fra Kina i....

Anbefalte innlegg

det siste nr av Foreldre&Barn.

En av bladets egne ansatte har nylig vært i Kina og hentet en liten jente, og han skriver aldeles nydelig om familiens opplevelser. Vel verdt å lese både for Kina farere og andre.

Det er mulig at bladet ikke er kommer i butikkene enda, jeg abonnerer og fikk det i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142196-flott-hentereise-beskrivelse-fra-kina-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Jo da, reportasjen var rørende og veldig godt skrevet, men jeg reagerte litt på at han lot så mange detaljer om funnet av jenta komme på trykk. Det er personlige opplysninger, og burde ikke vært med etter min mening. Ikke noe problem nå, men tenk på når jenta blir stor og vet at halve norge vet hvor hun ble funnet o.l. Det ville iallfall ikke jeg ha syntes noe om om det hadde vært meg det var blitt skrevet om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...