Gå til innhold

Kjipe jobber..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo kjempe!:-)

Vi er sånn 25-30 pluss og minus, hele gjengen!

Vanvittig raust av deg!

Dessuten morsomt å møtes..:)

Takk&takk!

Så unge?

Vel, vel. Det går vel bra det ;)

Da sees vi da!

(aaaaaprilsspøk)

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Så unge?

Da sees vi da!

(aaaaaprilsspøk)

Næh! Fleipet du?!

Jeg gikk rett på jeg..Fuck!

Velvel..semiung og naiv..

:-)

Skrevet

Næh! Fleipet du?!

:-P

Ha en ...morsom dag! :)

Kizza1365380506
Skrevet

Så bra at dere hadde tatt det på den måten! Jeg har kvidd meg for å spørre om det..

Forøvrig bor jeg i Oslo, på Grunerløkka

Søren, kan du vente til jeg skal til Oslo neste gang?

laguna1365380434
Skrevet

Søren, kan du vente til jeg skal til Oslo neste gang?

Selvsagt;-)

serendipity
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe mot å hjelpe om jeg hadde blitt spurt. Men jeg ville helst sluppet å tatt i de "ekleste" tingene :-)

Annonse

Skrevet

Det går det da helt fint å spørre om hjelp til :) Hadde sagt ja til å hjelpe til uten å få noe for det også, jeg. Skulle da bare mangle :)

Skrevet

Greit å be om hjelp, så det kan du bare gjøre.

Men jeg hadde kanskje stusset litt på hvorfor dere skal gjøre dette akkurat nå så lenge kjæresten er sykmeldt. Da kan det virke som om det er planlagt for å utnytte hjelpen, fordi du har ventet lenge med å rydde og kan vente litt til, til samboeren blir frisk igjen.....eller?

Skrevet

Jeg hadde gjort det, selv uten pizza, men det hadde vært en ekstra bonus da. :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva slags venner er det som IKKE hjelper en?

Familie og venner slipper ikke unna flytting :) Sånn er det bare.

Skrevet

De eneste som hjalp meg når jeg flyttet, var folk på dol som jeg ikke engang hadde truffet før.

Så jeg vet ikke jeg om man kan spørre om noen ting lenger. Men folk spør stadig om jeg vil kjøre hit og dit og jeg har nå begynt å si nei jeg også.

Gjest epletre
Skrevet

Så unge?

Da sees vi da!

(aaaaaprilsspøk)

Hahaha!:0)

mariaflyfly
Skrevet

Synes det er helt greit å spørre, jeg, dersom man tåler å få et nei hvis det ikke passer. :o) Synes dealen din med pizza og øl er helt grei. Den varianten gikk forøvrig vi for da vi flytta sist.

Annonse

Gjest koral
Skrevet

:-P

Ha en ...morsom dag! :)

Eh... Skulle dette være morsomt, eller??!

Gjest kan det
Skrevet

Har hjulpet venner, spiste mat der i pausen. Kan godt be noen gode venner om hjelp!!

Gjest til laguna
Skrevet

Næh! Fleipet du?!

Jeg trodde på henne, dumt at det ikke var sant. Hadde jo vært koselig om dere møttes og ble venner!

Skrevet

Syns det er en helt normal ting å spørre venner om. Spesielt om du kan hjelpe de med lignende ting når de spør deg om hjelp en gang.

laguna1365380434
Skrevet

Da har jeg spurt, og folk stiller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...