Gå til innhold

Har du blitt lurt idag?

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Og hvordan???

Ingen som har prøvd å lure meg. Har avisene hatt noen aprilspøker? Hva med TV?

Gjest epletre
Skrevet

Nope. Ikke enda, men klokka er bare halv elleve her borte! Venter paa at ungene skal finne paa noe drastisk!

Bente831365380491
Skrevet

Nope. Ikke enda, men klokka er bare halv elleve her borte! Venter paa at ungene skal finne paa noe drastisk!

Hvor er det du bor???

Skrevet

Nei, jeg har ikke blitt lurt. Pleier alltid å ha øynene opp for uvanlige nyheter så det har faktisk aldri hendt at jeg har gått på noe sånt.

Skrevet

Jeg har på følelsen av å våkne opp til 1. april hver eneste dag, særlig når jeg svitsjer innom NRK eller leser forsida på VG i butikken.

Gjest togli
Skrevet

Jeg leste i sunnmørsposten idag om en dame om hadde fått problemer med hårvekst på ørene pga mobiltelefonen. De viste til og med bilde av det hårete øret hennes *grøss*

I mitt stille sinn tenkte jeg at jammen er det godt jeg er døv, slik at jeg "slipper" å holde mobilen inntil øret. Begynte nesten å bli litt bekymra for om fingrene kunne ta skade av all SMS-tastingen.

Nevnte det for gubben da han kom hjem fra jobb. Blikket han sendte meg fikk meg til å huske at det var 1.april *rødme*

Skrevet

Jeg leste i sunnmørsposten idag om en dame om hadde fått problemer med hårvekst på ørene pga mobiltelefonen. De viste til og med bilde av det hårete øret hennes *grøss*

I mitt stille sinn tenkte jeg at jammen er det godt jeg er døv, slik at jeg "slipper" å holde mobilen inntil øret. Begynte nesten å bli litt bekymra for om fingrene kunne ta skade av all SMS-tastingen.

Nevnte det for gubben da han kom hjem fra jobb. Blikket han sendte meg fikk meg til å huske at det var 1.april *rødme*

I lokalavisa idag, var det denne aprilspøken....

Vegvesenet hadde "liksom" satt opp Videoradar, på to av bruene i bygda... desse hadde stått her siden 5 januar... og hadde filmet ALLE som hadde kjørt for fort...

Nå oppfordret de alle de som visste de hadde kjørt for fort til å oppsøke politiet for å få "avslag" i boten, da desse videoen kom til å lage masse merarbeid for det overarbeide politiet...og de kom til å se gjennom fingrene på de som nå meldte seg... *gliser* gler meg til å se om det var mange som gikk på limpinnen....

Gjest epletre
Skrevet

Naa ble jeg lurt.. Rushet til ei venninne som hadde "falt ned trappen". Trodde jeg maatte kjore henne til sykehuset, men da jeg kom til henne var hu ikke hjemme engang!

Skrevet

Venninna mi ringte meg og sa hun venta tvillinger, jeg gikk rett på.

Rett etterpå sa jeg til mannen min at jeg ventet tvillinger, han gikk også rett på.

hehe :)

Skrevet

Vegvesenet hadde "liksom" satt opp Videoradar, på to av bruene i bygda... desse hadde stått her siden 5 januar... og hadde filmet ALLE som hadde kjørt for fort...

Nå oppfordret de alle de som visste de hadde kjørt for fort til å oppsøke politiet for å få "avslag" i boten, da desse videoen kom til å lage masse merarbeid for det overarbeide politiet...og de kom til å se gjennom fingrene på de som nå meldte seg... *gliser* gler meg til å se om det var mange som gikk på limpinnen....

HAHA! Den var bra :)

Skrevet

Venninna mi ringte meg og sa hun venta tvillinger, jeg gikk rett på.

Rett etterpå sa jeg til mannen min at jeg ventet tvillinger, han gikk også rett på.

hehe :)

Dessuten ble jeg lurt av Tv2 hjelper deg, som fortalte at man fikk skattefradrag for gode gjerninger.

Syntes det var litt rart, men tenkte ikke på at det var tull... *føler meg teit*

hehe

Skrevet

Dessuten ble jeg lurt av Tv2 hjelper deg, som fortalte at man fikk skattefradrag for gode gjerninger.

Syntes det var litt rart, men tenkte ikke på at det var tull... *føler meg teit*

hehe

*fnis* Gikk noen virkelig på den? *lol*

Skrevet

*dør av latter* Knallbra! :)

Skrevet

Stiiilig! :D *ler så jeg griner her*

Skrevet

HAHA! Den var bra :)

Må si jeg lo ganske så godt, og måtte tenke ekstra nøye om jeg hadde kjørt for fort... før det gikk opp for meg at det var 1. april... hehe

Skrevet

Se lenger ned - jeg gikk forsåvidt på Idol-spøken til Nettavisen, men jeg ringte IKKE inn og sang, da! :-))

De fleipet om at det første ferdag etter påske skulle inn en helt ny deltager, som skulle slippe inn direkte til i delfinalen. Hvem som helst kunne prøvesynge ved å ringe tlf nr xxxxx.

Jeg tenkte bare at "ja, ja" de finner stadig på noe nytt, og at denne nye personen ikke kunne ha særlig store sjanser mot dem som publikum allerede har opparbeidet seg et forhold til! :-)

Men jeg skjønte ikke at vdet var spøk før jeg leste i Aftenposten om spøkene.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...