Gå til innhold

Hvordan finne sine røtter i Columbia?

Anbefalte innlegg

dette er mitt nick

Er det noen her som vet hvordan man går fram når man ønsker å prøve å finne sine biologiske røtter i Columbia? Jeg skriver på vegne av min beste venninne som ble adoptert fra Cali i Columbia for 26 år siden. (Hun har ikke selv internett).

Jeg tror hun kan finne ut navnet på barnehjemmet hun bodde på, men der stopper også alle spor, uten at hun har prøvd å finne noe mere ut av det.

Hvordan går man frem i en sak som denne? Hun ønsker å reise til Columbia uansett for å få sett hvor hun kommer fra, men har jo et stort ønske om å kanskje finne nære familiemedlemmer eller slekt.

En annen ting, hvordan reiser man tryggest mulig til Columbia? Det regnes jo for å være et av de farligste landene å reise til. Hun snakker ikke språket.

Håper noen kan hjelpe oss med opplysninger, eller egne erfaringer, så vi vet hvor vi skal begynne.

På forhånd, mange takk!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...