Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sofie32+1

et lite forslag bare..

Maskinen min kræsja også skikkelig forrige dagen og adresseboka mi var tom da den kom igang igjen.

Nå har jeg en veldig datakyndig mann heldigvis og han fant en "kopi" av adresseboka mi. Det er mailen min som "selv" har laget denne så jeg visste ikke at jeg hadde den.

Jeg bruker forøvrig netscape mail. Hvis du lurer på mer, si ifra så kan jeg få mannen min til å forklare hvordan du finner den evt.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142326-datakrasj-mail-meg/#findComment-896002
Del på andre sider

et lite forslag bare..

Maskinen min kræsja også skikkelig forrige dagen og adresseboka mi var tom da den kom igang igjen.

Nå har jeg en veldig datakyndig mann heldigvis og han fant en "kopi" av adresseboka mi. Det er mailen min som "selv" har laget denne så jeg visste ikke at jeg hadde den.

Jeg bruker forøvrig netscape mail. Hvis du lurer på mer, si ifra så kan jeg få mannen min til å forklare hvordan du finner den evt.

Hilsen

Takk for rådet, men den maskinen som ble ødelagt er nok ikke til å redde lenger (vann i den bærbare er ikke lurt). Men min kjære har fått opp den stasjonære (endelig) og innstalert outlook på denne. Tror derfor ikke jeg kan finne igjen de gamle adressene desverre :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142326-datakrasj-mail-meg/#findComment-897240
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...