Gå til innhold

Kina tildelinger kommer snart

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen her inne....Nå har jeg endelig klart å få inn riktig passord. Det er ikke lett. Tenkte jeg ville bare si at vi fikk brev fra vår adopsjonsforening i går at vi skulle inn i matchingroom i uke 14 og 15. Så nå har det endelig begynt å skje noe igjen i Kina. Vi er registrert 23 Juli 2003 i Kina. Etter erfaring fra vår første adopsjon så tar det bare ca 2 uker etter matching at vi får bilde. Håper dette kan glede flere av oss. Håper også at august er med oss.

Ha en fin dag alle sammen og god påske

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142345-kina-tildelinger-kommer-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!!!!!!!!!!

Vi er hos VB og er reg. 6.august 2003. Hva er matchingroom? Har ikke hørt dette uttrykket før, men det er vel antagelig fordeling av barn til foreldre. Vil bare ha det bekreftet:) Må jo snakke med noen om denne adopsjonen; HE HE HE!!!

At ventingen begynner å nærme seg slutten er jo bare helt utrolig!!!!!

HA EN LYKKELIG PÅSKE!!!

Gjest Kina-venter

Vi fikk samme brevet, så da er vi nok i samme forening! Vi ble registrert i Kina 29. aug, og begynner å øyne et håp om at vi er med i neste runde! Snakket med kontoret og de tror det er mest sannsynlig at neste tildeling kommer siste uka av april (jeg håper jo de kommer før, da).

Kanskje vi reiser sammen?

Så spennende!!!!!!!!!!!

Vi er hos VB og er reg. 6.august 2003. Hva er matchingroom? Har ikke hørt dette uttrykket før, men det er vel antagelig fordeling av barn til foreldre. Vil bare ha det bekreftet:) Må jo snakke med noen om denne adopsjonen; HE HE HE!!!

At ventingen begynner å nærme seg slutten er jo bare helt utrolig!!!!!

HA EN LYKKELIG PÅSKE!!!

Hva er matchingroom. Etter det vi har blitt fortalt så er det rommet der tildelingene skjer. Dvs. de finner de foreldrene til de og de barna. Her ser de faktisk også litt etter utseende o.s.v. Grunnen til at jeg vet dette er at vi hadde besøk av hele delegasjonen fra Kina på hjemmebesøk. Der i blant hun som tildelte oss vårt første barn. Jeg har faktisk fått høre at jeg og barnet vårt er veldig like !!!!!

Gjest Kina-venter

Hva er matchingroom. Etter det vi har blitt fortalt så er det rommet der tildelingene skjer. Dvs. de finner de foreldrene til de og de barna. Her ser de faktisk også litt etter utseende o.s.v. Grunnen til at jeg vet dette er at vi hadde besøk av hele delegasjonen fra Kina på hjemmebesøk. Der i blant hun som tildelte oss vårt første barn. Jeg har faktisk fått høre at jeg og barnet vårt er veldig like !!!!!

Det begynner å ane meg hvem du er.... Jeg ringte dere for en liten stund tilbake fordi vi kanskje får tildeling samtidig - stemmer ikke det?

Hilsen en sørlandsjente som er aktiv i lokallaget.

Det begynner å ane meg hvem du er.... Jeg ringte dere for en liten stund tilbake fordi vi kanskje får tildeling samtidig - stemmer ikke det?

Det er nok helt riktig.....

Vi håper dere er i samme gruppe som oss..

Vi snakkes masse senere.

God påske

Annonse

tsk1365380672

Hei!

Vi er også innlogget i Inor med dato 23072003 også.Så da reiser vi sammen! Så kjekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...