Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil i dag har jeg vært en snill pike. Jeg har ikke sladret på noen eller mistet besinnelsen. Jeg har ikke vært grådig, sur, egoistisk ei heller vært selvopptatt. Jeg har heller ikke furtet, sladret, bannet eller spist sjokolade. Og jeg har ikke overtrukket kredittkortet mitt.

Men snart skal jeg stå opp, og da kommer jeg til å trenge en del mer hjelp.

Amen

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

nye bud? :-)

11 nye bud ble det: :-)

Du skal ikke..:

sladre - miste besinnelsen - være grådig - være sur (ref. Margrethe Munthe) - være egoistisk - være selvopptatt - furte - sladre - banne - spise sjokolade - overtrekke kredittkortet

*sukk* - det fins sikert minst 50 til.....? *puuuuh*

LYKKE TIL når du står opp...

Pappa Bjørn
Skrevet

Hehe, helt klart at du kan trenge hjelp fra høyere makter dersom du skal komme gjennom en hel dag uten å gjøre noe av dette, men de som virkelig trenger hjelp er de som faktisk gør flesteparten av disse tingene før de står opp.*L*

Skrevet

Utenom tema, men: Hvordan ble du med svart hår?

Skrevet

Hehe, helt klart at du kan trenge hjelp fra høyere makter dersom du skal komme gjennom en hel dag uten å gjøre noe av dette, men de som virkelig trenger hjelp er de som faktisk gør flesteparten av disse tingene før de står opp.*L*

"..men de som virkelig trenger hjelp er de som faktisk gør flesteparten av disse tingene før de står opp.*L*

- Pappa Bjørn"

Pappa B: gjør du f.eks. dette før du står opp? : sladrer - mister besinnelsen - er grådig - sladrer - spiser sjokolade - overtrekker kredittkortet?? :-o

eller bare er du sur/ egoistisk/selvopptatt/ furter og banner litt før du står opp?

Måtte de høyere makter være med deg ;) Og måtte de velsigne deg for at du sannsynligvis ikke spiser sjokolade iallfall.. :-D

Pappa Bjørn
Skrevet

"..men de som virkelig trenger hjelp er de som faktisk gør flesteparten av disse tingene før de står opp.*L*

- Pappa Bjørn"

Pappa B: gjør du f.eks. dette før du står opp? : sladrer - mister besinnelsen - er grådig - sladrer - spiser sjokolade - overtrekker kredittkortet?? :-o

eller bare er du sur/ egoistisk/selvopptatt/ furter og banner litt før du står opp?

Måtte de høyere makter være med deg ;) Og måtte de velsigne deg for at du sannsynligvis ikke spiser sjokolade iallfall.. :-D

Jeg har noen naboer som kan få 10 mennesker inn i tvangstrøye før de våkner. Etter å ha vært velsignet i 3 år med et slikt nabolag tror jeg ikke at noen ting er umulig.*L*

Skrevet

Jeg har noen naboer som kan få 10 mennesker inn i tvangstrøye før de våkner. Etter å ha vært velsignet i 3 år med et slikt nabolag tror jeg ikke at noen ting er umulig.*L*

åssen fikk de "10 mennesker inn i tvangstrøye før de våkner" ??? :-o

Skrevet

Utenom tema, men: Hvordan ble du med svart hår?

Ja det lurer jeg også på!! Fikk aldri noen tilbakemelding....

Venter spent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...