Gå til innhold

SBF Region Vest - Nyhet

Gjest Nå gir vi snart opp! :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi er registrert inn i Region Vest 10 mars, det er 2 mnd senere. Jeg er at tiden kan virke lang, men gi ikke opp, godkjenningen kommer!!! De sa til meg på mandag at de ikke hadde skrevet ut noen godkjenninger ennå, med regnet med å få en del på plass denne uken..men det gikk kanskje ikke slik de ville.

Slik som jeg skjønte det var mange saker ferdigbehandlet, det vil jo si at de kan skrive godkjenninger ut fortløpende når alt er på plass! Du skal se at den kommer kjapt etter påske!!

Litt tolmodighetskrem er til låns:-)

Påskehilsner

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142400-sbf-region-vest-nyhet/#findComment-896791
Del på andre sider

Veit åssen du har det - vi venta i 4,5 mnd. og fikk godkjenning nå i uka som var. Første ado-runde ventet vi i 7 mnd. på godkjenning - så gi ikke opp. Venting på godkjenning, barn osv. er blivende adopsjonsforeldres lodd her i livet, ser det ut som. Men, så plutselig(!) er godkjenninga der - og da er all venting og frustrasjon glemt! Det er realiteten. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142400-sbf-region-vest-nyhet/#findComment-896839
Del på andre sider

Hei!

Vi er registrert inn i Region Vest 10 mars, det er 2 mnd senere. Jeg er at tiden kan virke lang, men gi ikke opp, godkjenningen kommer!!! De sa til meg på mandag at de ikke hadde skrevet ut noen godkjenninger ennå, med regnet med å få en del på plass denne uken..men det gikk kanskje ikke slik de ville.

Slik som jeg skjønte det var mange saker ferdigbehandlet, det vil jo si at de kan skrive godkjenninger ut fortløpende når alt er på plass! Du skal se at den kommer kjapt etter påske!!

Litt tolmodighetskrem er til låns:-)

Påskehilsner

I går fikk vi telefon om at de skrev på godkjenningen vår, men bare manglet et stempel. I dag fikk vi telefon om minimum to ukers ventetid etter påske grunnet ytterligere formaliteter. Nå har vi ventet på printertilkobling, riktige skjema, arkivrutiner og stempel. Og nå det mer udefinerte "formalia".

Når man muntlig har fått vite at godkjenningen er OK, er dette tortur.

Og med ventetidene på Korea må jeg nok snart også endre nicket mitt. Vår totale prosess kommer antagelig til å overstige 3 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/142400-sbf-region-vest-nyhet/#findComment-897091
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...