Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så masse med Pastoprinsen på to år. En herlig alder med masse gleder og noen få utfordringer (c:

Fikk skikkelig hjertebank da jeg leste tråden din fordi vi også har en Pastoprins som vi hentet i 2000 og da var han også bare to år (c: SNUFS!

Tiden har gått fort og nå er han snart skolegutt og en skikkelig røver.......og storebror til ei Medellinprinesse som fyller to år denne måneden (c:

Ønsker dere alt godt og jeg er sikker på at gutten deres er godt forberedt på at dere kommer snart (c:

Stor klem fra

GRATULERER SÅ MYE!!!!!

Ja, endelig kom telefonen!!! Jeg tenker han er verdens mest nydelige lille gutt. Sender deg en mail senere i uka!!!

Håper det ikke blir så lenge til dere kan reise!

Mvh

(ei som har ei nydelig lita "Pasto-jente" som akkurat nå sover søtt)

Annonse

GRATULERER SÅ MYE!!!!!

Ja, endelig kom telefonen!!! Jeg tenker han er verdens mest nydelige lille gutt. Sender deg en mail senere i uka!!!

Håper det ikke blir så lenge til dere kan reise!

Mvh

(ei som har ei nydelig lita "Pasto-jente" som akkurat nå sover søtt)

Kan skrive under på at din jente er nydelig!!! For en skjønning!!!

Traff dere så vidt på Halifax!

Goood påske

Kan skrive under på at din jente er nydelig!!! For en skjønning!!!

Traff dere så vidt på Halifax!

Goood påske

Hallo! Ja vi traff hverandre så vidt. Og vi husker godt deres lille, nydelige sjarmør som hadde fått seg en super tøff vogn!!

Håper alt er bra med dere!!!

Mvh

så gode nyheter. dere må nyte ferien og bruke den til pakking og hærlig planlegging.lykke til videre.

fikk dere beskjed om å oppdatere papirene deres på forhand?

mange lengtende klemmer fra

Vi fikk ikke beskjed om å oppdatere politiattestene.

Men nå har vi fått beskjed om at vi må ha oppdaterte attester i forbindelse med søknad om visum.

Heldigvis var min fantastiske kone, enamorado, så forutseende at vi søkte om nye politiattester alt for to uker siden. Timingen gjorde at når vi kom hjem i dag i lykkerus over tildelingen, så lå attestene i postkassa.

Det skal vistnok være to attester på spansk for hver.

God påske (",)

Vi fikk ikke beskjed om å oppdatere politiattestene.

Men nå har vi fått beskjed om at vi må ha oppdaterte attester i forbindelse med søknad om visum.

Heldigvis var min fantastiske kone, enamorado, så forutseende at vi søkte om nye politiattester alt for to uker siden. Timingen gjorde at når vi kom hjem i dag i lykkerus over tildelingen, så lå attestene i postkassa.

Det skal vistnok være to attester på spansk for hver.

God påske (",)

vi fikk og oppdatert politiattestene forige uke, selv om vi ikke har fått beskjed om å gjøre det ennå....så vi venter i spenning på den store telefonen. Kanskje vi sees:

fortsatt venteklemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...