Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER MED PRINSEN.

Tenker dere også fikk verdens nydeligste barn :-)

lykke til med de siste forberedelsene og god tur.

(Jeg går av og til litt surr i disse nickene, men er det ikke slik at vi bruker å møtes på trønder treff?)

klem fra

Joda, vi har møtt hverandre på "pizzatårnet".

Gutten vår blir bare nydeligere jo mer vi ser på bildet av ham.

Ha en riktig fin påske!

Annonse

Hei og gratulerer så mye med gutten!!!! Håper dere får reise og hente han snart.

Selv reiser vi på torsdag og henter vår lille skatt på 1 år og 8 mnd fra Cali. Vi er så spente.....

God påske!!

Klem fra

Riktig god tur til Cali!

Vi antar at vi får reise å hente gutten vår i løpet av mai. Vi er selvfølgelig veldig spente på hvordan overtagelsen går, om han finner seg til rette sammen med oss osv. Det skal bli veldig spennende å bli kjent med ham.

God påske!

Hei og gratulerer så mye med gutten!!!! Håper dere får reise og hente han snart.

Selv reiser vi på torsdag og henter vår lille skatt på 1 år og 8 mnd fra Cali. Vi er så spente.....

God påske!!

Klem fra

Vil bare ønske deg en riktig god tur og håper du sender reisebrev !!

Annonse

Åh, endelig gode nyheter fra den kanten!!! Dette har jeg venta på så lenge, har tenkt masse på dere!

De hjerteligste gratulasjoner med den lille prinsen som venter på dere. Håper dere får reise snaaaart!

Fortsatt god påske, jeg regner med at den blir helt uforglemmelig! Kos dere!

Jeg blir kjempeglad for et bilde av gullgutten, hint-hint... [email protected]

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...