Gå til innhold

Hvordan tolker jeg

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

at en 25 åring forteller meg at mine venner at jeg er overstadig beruset. Jeg er ikke tilstede jeg er på toalettet. Mine venner bestiller en runde til i mitt fravær og får vite at de er nektet pga meg. Jeg har ikke drukket en dråpe mer enn dem, men det er meg det går ut over denne kvelden. Jeg er den som blir småmobbet om forskjellige ting, er det meg eller er det oss alle som ett total bilde.

Når jeg konfronterer dama, sier hun at min oppførsel med å konfrontere henne sier alt...

Vel, halleluja, det gjorde godt for min selvtillit.

Mvh

Skrevet

Da tusler man hjem. Og man kan glemme å diskutere med dem. Jeg har blitt nektet servering før jeg har begynt å drikke enkelte ganger, så da så.

Kizza1365380506
Skrevet

Da tusler man hjem. Og man kan glemme å diskutere med dem. Jeg har blitt nektet servering før jeg har begynt å drikke enkelte ganger, så da så.

Takk du er en engel.

Jeg må si jeg ble litt opprørt. Kanskje fordi hun hadde litt rett, og så litt fordi jeg ikke var der og kunne forsvare meg. Og så si, når jeg konfronterte henne, at min oppførsel sa alt. Hun hadde kanskje trodd at jeg skulle tusle hjem med halen mellom bena, ja.

Vel, jeg går aldri og spiser mer på Dolly Dimples, det er helt sikkert. Ved iallefall ikke uten å spørre om jeg er edru nok iallefall.

Sukk...

Skrevet

Takk du er en engel.

Jeg må si jeg ble litt opprørt. Kanskje fordi hun hadde litt rett, og så litt fordi jeg ikke var der og kunne forsvare meg. Og så si, når jeg konfronterte henne, at min oppførsel sa alt. Hun hadde kanskje trodd at jeg skulle tusle hjem med halen mellom bena, ja.

Vel, jeg går aldri og spiser mer på Dolly Dimples, det er helt sikkert. Ved iallefall ikke uten å spørre om jeg er edru nok iallefall.

Sukk...

Jeg har et par steder jeg ikke går, jeg også. Jeg går ikke steder hvor de ikke vil slippe meg inn når jeg ikke har drukket eller har drukket en pils.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg har et par steder jeg ikke går, jeg også. Jeg går ikke steder hvor de ikke vil slippe meg inn når jeg ikke har drukket eller har drukket en pils.

Sorry med i natt Dorthe. Men jeg var så synlig beruset at jeg måtte bare legge meg. Sitter her nå og skal ut å pusse på båten. Da får jeg ut litt frustrasjon og skal fortelle meg selv at synlig beruset må jeg ikke være flere ganger.

Ha en fortreffelig dag!

;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Dorthe du skriver :"Jeg har blitt nektet servering før jeg har begynt å drikke enkelte ganger, så da så."

Den var morsom - da lurer jeg på hvordn du er som type? vanvittig morsom og sprell levende? Kunne det skjedd meg, tro? Det hadde jeg tatt for en god spøk. Og prøvd å roe meg ned, hvis jeg var for spirituell den kvelden...

Skrevet

Sorry med i natt Dorthe. Men jeg var så synlig beruset at jeg måtte bare legge meg. Sitter her nå og skal ut å pusse på båten. Da får jeg ut litt frustrasjon og skal fortelle meg selv at synlig beruset må jeg ikke være flere ganger.

Ha en fortreffelig dag!

;o)

Det er da virkelig lov å ta seg en fest innimellom og få litt for mye innabords. Det er bare det at sånne unge servitører tror at det er forbeholdt dem i 20-årene og at vi andre skal holde oss på matta bestandig. Det hadde blitt veldig kjedelig det da hvis vi aldri skulle finne på noe sprell :o)

Gjest mor i juni
Skrevet

"Når jeg konfronterer dama, sier hun at min oppførsel med å konfrontere henne sier alt..."

Maktdemonstrasjon.. Patetisk.

Skrevet

Dorthe du skriver :"Jeg har blitt nektet servering før jeg har begynt å drikke enkelte ganger, så da så."

Den var morsom - da lurer jeg på hvordn du er som type? vanvittig morsom og sprell levende? Kunne det skjedd meg, tro? Det hadde jeg tatt for en god spøk. Og prøvd å roe meg ned, hvis jeg var for spirituell den kvelden...

Jeg kan bli ganske gira i godt selskap uten å drikke ja :o)

Skrevet

Jeg kan bli ganske gira i godt selskap uten å drikke ja :o)

He he he, akkurat som meg det. Har hendt at noen prøver å ta fra meg bilnøkkelen når jeg skal kjøre hjem etter festen. Da har jeg vært i knallhumør og storkost meg- ergo MÅ jeg jo være full ikke sant????

Jeg er så lei den holdningen at jeg snart gir opp og går tilbake til den gode gamle helgefylla hvor jeg spyr på vei hjem og ødelegger hele søndagen.....

Kizza1365380506
Skrevet

"Når jeg konfronterer dama, sier hun at min oppførsel med å konfrontere henne sier alt..."

Maktdemonstrasjon.. Patetisk.

Takk, det lindrer ett såret hjerte. Idag må jeg bare le. Tenk å bli provosert av en sånn, jaja Sier mer om meg egentlig - igår hehe

Mvh

Kizza1365380506
Skrevet

He he he, akkurat som meg det. Har hendt at noen prøver å ta fra meg bilnøkkelen når jeg skal kjøre hjem etter festen. Da har jeg vært i knallhumør og storkost meg- ergo MÅ jeg jo være full ikke sant????

Jeg er så lei den holdningen at jeg snart gir opp og går tilbake til den gode gamle helgefylla hvor jeg spyr på vei hjem og ødelegger hele søndagen.....

Godt vi er fler. Jeg var nok litt høyrøsta osv. Men vi var jo aleien i begynnelsen. De kunne jo ha advart oss at det kom flere gjester. Men jeg mener, kl. 23.30 alvorlig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...